Posjeta će biti organizovana za grupu od pet-šest kompanija koje se do 20. januara prijave na ovaj poziv i budu odabrane u odnosu na kriterijume iz poziva, a pravo za učešće imaju one koje su registrovane u BiH sa iskustvom u izvozu namještaja, koje imaju jasno definisan i prepoznatljiv brend, saopšteno je iz Komore.
Prednost imaju firme koje koriste održive sirovine i procesne metode, koje trenutno imaju značajne dugoročne poslovne aranžmane u EU i traže prilike za plasman na nova tržišta, a jedan od uslova je i da proizvođači mogu prilagoditi dizajn prema zahtjevima američkog tržišta, kao i kompanije koje mogu obezbijediti najmanje jednog predstavnika/donosioca odluka sa znanjem engleskog jezika.
Kada je riječ o tržištu namještaja i enterijera, ovaj sajam je najpoznatiji događaj u SAD i održava se dva puta godišnje, u aprilu i oktobru, i nezaobilazna je stanica za ponuđače i brendove koji se žele predstaviti i prodavati na američkom tržištu.
Više o učešću na ovom sajmu nalazi se na veb-stranici Vanjskotrgovinske komore.