Ekonomija

Oglasio se TEMU povodom optužbi za varanje kupaca

Jedan korisnik popularne aplikacije Temu nedavno je izazvao lavinu komentara na društvenim mrežama kada je njegova ćerka podijelila neobičnu priču o kupovini proteze za zube.

FOTO: UNSPLASH
FOTO: UNSPLASH
Ilustracija

Odlučio je da isproba povoljnu opciju sa Temu-a, privučen atraktivnim izgledom proteze na fotografijama i niskom cijenom, ali, kada je paket stigao, uslijedilo je razočaranje. Proteza, iako estetski primamljiva, nije bila funkcionalna.

Međutim, ovaj incident pokrenuo je brojne diskusije o kvalitetu proizvoda kupljenih putem aplikacija za online kupovinu, ali i o očekivanjima potrošača u eri masovne elektronske trgovine, piše Kurir.

Kako bi se razjasnila situacija, oglasio se i Temu tim sa zvaničnim saopštenjem. Iz kompanije su poručili sljedeće:

Pročitajte još

“Temu-ov kanal korisničke podrške dostupan je 24/7, omogućavajući korisnicima da putem aplikacije ili veb-sajta prijave svoje zabrinutosti. Nudimo garanciju povrata novca u roku od 90 dana za probleme u vezi sa kvalitetom i podstičemo sve kupce da kontaktiraju sa našim timom za korisničku podršku kako bismo mogli da istražimo svaki pojedinačan slučaj”, navodi se u saopštenju.

I dok su neki korisnici pohvalili Temu za transparentnost i podršku, drugi su izrazili zabrinutost zbog mogućnosti kupovine proizvoda koji su estetski privlačni, ali ne ispunjavaju svoju osnovnu funkciju.

Stručnjaci za e-trgovinu ističu da je ovaj slučaj dobar podsjetnik za sve potrošače da pažljivo čitaju opise proizvoda, recenzije drugih kupaca i uslove povrata pre nego što se odluče za kupovinu. B92/Kurir