Tokom aktuelne sezone u kojoj briljira kao pjevač često je govorio o ovom vrhunskom četvorotočkašu, a nedavno se i na snimanje emisije dovezao u Ferrariju.
Zoran Ružić Ferrari je sada u razgovoru za Grand ispričao zašto je toliko zaljubljen u ovu marku vozila, ali je takođe i otkrio kako na tu strast gleda njegova supruga sa kojom živi punih 17 godina.
Kojim modelom automobila si došao na smimanje?
„Ovo je jedno od vozila u proizvodnji, Ferrari 296 GTB ‘berlinetta’, što znači da ima tvrdi krov. Opremljen je sa 29 V6 motorom. Ima motoro veoma specifične konstrukcije jer su mu glave postavljene na 120 stepeni, a posjeduje i ‘hot vibe’ koji zadužen za ovaj karakteristični zvuk. Inače, ovo vozilo je hibrid“.
Ferrari hibrid?
„Evo… Sad se vozimo čisto na struju, ekološki prihvatljivo. Ali naravno, nema ono „emozione“. Inače ovo je jedan od trenutno najprodavanijih modela.“
Koliko košta ovaj najprodavaniji Ferrari?
„Ovo je neki ulazni model, kada je riječ o cijeni, nije neki najskuplji i oni su u Austriji novi oko 500.000 evra. Ovaj u kojem se vozimo je konkretno prilično modifikovan za trkačku stazu. Izmenjen je kočoioni sistem, promenjeni su točkovi i gume. Ima fabrički „launch control“, automatik je sa mjenjačem od 8 brzina. Ima naravno sve to i u manuelnom modu, to je baš auto pravljen, kako bismo mi rekli, kao muški auto.“
Ti se u servisu na poslu baviš upravo preuređivanjem klasičnih modela u trkačke?
„Upravo tako. Dugo vremena sam se time bavio i dugo godina sam i za različite marke automobila to radio. A ovaj auto nije napravio na otvorenom putu sve ukupno više od 500 kilometara jer se vozi samo na stazi. I to je ono, kako volim da kažem ‘pure emozionale’, jer opremljen je da bude na stazi i da bude prvi. Ferrari uvek mora biti prvi“.
Da li si se na prvi pogled zaljubio u Ferrari?
„Odmah. Čitavog života mi je bila želja, i kada sam radio u drugim kućama, da mi je doći do Ferrarija…Da mi je biti samo mehaničar“.
Ti si radio u Porsche-u?
„I Porsche, i Mercedes, i VW i BMW. Čak sam i u AMG sekciji radio i sklapao motore i mjenjače. Ali samo ovaj znak (pokazuje na uzdignutog konja na volanu), to moraju svi da znaju. Jer to je ljepota, to je užitak i to je emocija“.
Šta je to toliko posebno?
„On ima proizvodnju isključivo trkačkih automobila. Ali naravno, stvar je ukusa. Neko voli neku drugu marku, ali ja pričam sada o Ferrariju jer je on za mene broj jedan i nijedan drugi auto ne može da mu priđe“.
Kao tvoja supruga sa kojom živiš punih 17 godina gleda na ovu tvoju ljubav, da li i ona toliko voli ovu marku automobila?
„Ona samo kaže ono što žensko oko najviše primjeti, da li joj se sviđa ili ne. Generalno da sada nešto uživa u vožnji Ferrarijima ne bih rekao. Ja često, skoro svakodnevno, vozim neki drugi model i nije ona nešto oduševljena. Više je za neki udoban auto. Teška srca to govorim, ali ona je fan BMW-a (smijeh)“.
Jaoj, čoveče?
„(Smijeh) Izdrži (smijeh). Privatno vozimo audije, ona ima svog BMW-a, malu ‘jedinicu’. Kada smo živeli u Njemačkoj imala je svoj neprežaljeni ‘X4’. Najveće njena ljubav kada je reč o vozilima je BMW. Ali ja lično nisam fan, kada bih birao između njemačkih vozila, na prvom mjestu bi mi bio Audi. I Porsche, naravno, ko ima novaca za njega“.
Ipak, poznata ti je ona izreka „ima se može se, ribice lože se“?
„Čuj, to ide samo uz Ferrari, nikako drugačije. OK, možda i uz BMW, ali Ferrari je prvi“.
Postoje razne pošalice o karakterima vozača određene marke automobila, a kakav karakter imaju vozači Ferrarija?
„Sve u superlativu, dakle sve najbolje. Dakle, najbrže, najveće, najjače (smijeh). Sad će nas ‘ubiti’ ovi što nas budu slušali i čitali. Ali nema veze, ostajem pri svom mišljenju“.