Magistrica grafike i profesorica likovne kulture Anja Marić jedna je od polaznica obuke, a u izjavi za medije je kazala kako je kroz obuku htjela steći nova iskustva i naučiti nešto novo u IT sektoru koji je, kako kaže, posao budućnosti. Trebamo biti svjesni kakve mogućnosti donosi digitalni marketing, a naš narod treba imati više povjerenja u taj sektor. To je mlada grana u kojoj se moramo širiti smatra ona.
Voditelj projekta Ivica Sivrić kaže kako su u prvom ciklusu imali 45 polaznika, od čega su 32 uspješno položila testiranje. Sada su u fazi, kako navodi, kada traže podršku i zapošljavanje za ove mlade osobe. Paralelno smo imali obuku samozapošljavanja u kojoj smo imali 14 kandidata. Njih pet je uspješno završilo pisanje poslovnih planova, uz određeno mentorstvo i konzultacije. Dobili su podršku za financijsku pomoć u iznosu od 9.150 maraka – naglasio je on.
Sivrić dodaje kako je paralelno, u sklopu Grada Mostara, formirano vijeće za izradu Lokalnog akcijskog plana zapošljavanja, dokumenta koji je u fazi izrade, a kojega bi tijekom ljeta trebalo usvojiti Gradsko vijeće Mostara. Projekt je baziran na osnovu potreba tržišta rada. Odradili smo preliminarno istraživanje gdje je 20-ak firmi imalo zahtjev za 111 zaposlenih u tom razdoblju. Naknadno se malo promijenila struktura kada je ponovno rađeno istraživanje. Tada je traženo oko 60 uposlenika. U svibnju kreću nove obuke, a paralelno s tim krećemo s određenom promotivnom kampanjom i komunikacijom s poslodavcima da pomognemo mladima da pronađu posao – pojasnio je on.
Osim stručne obuke, polaznici su prošli edukacije koje je organizirala Služba za zapošljavanje HNŽ-a, odnosno pisanje CV-a, motivacijskog pisma, pripreme za razgovor na intervjuima i slično.