Inspekcijski nadzor je uključivao djelovanje nekoliko kantonalnih inspekcija, odnosno komunalne inspekcije, inspekcije zaštite okoliša, veterinarske inspekcije i inspekcije za hranu, te tržišno-turističke i inspekcija rada.
U ovoj opsežnoj akciji učestvovalo je 16 inspektora koji su izvršili kontrolu 26 poslovnih objekata na pijaci uz asistenciju Jedinice za podrsku Ministarstva unutrašnjih polova Kantona Sarajevo i uposlenika KJKP “Rad”.
U postupku provedenih nadzora izdato je devet rješenja o otklanjanju nepravilnosti kao hitna mjera, a izrečeni su i prekršajni nalozi u ukupnom iznosu od 41.770 KM.
Predmetnoj planiranoj akciji prethodio je inspekcijski nadzor koji su izvršili sanitarni inspektori uz vršenje i epidemiološkog nadzora od strane uposlenika JU Zavod za javno zdravstvo Kantona Sarajevo koji je izvršen 26. maja, kada su utvrđene higijensko – epidemiološke nepravilnosti, koje bi mogle dovesti do pojave širenja zaraznog oboljenja leptospiroze, pa i drugih zaraznih oboljenja.
Tim JU Zavod za javno zdravstvo Kantona Sarajevo izvršio je postavljanje deratizacijskih kutija s mamcima, kao i edukaciju odgovornog osoblja o pravilnom skladištenju otpada i održavanju higijene. Sanitarno – higijenske mjere naložene su i rješenjem sanitarnog inspektora.
Zbog utvrđenih nepravilnosti u vezi sa higijenskim uslovima, nepostojanjem odgovarajućih deklaracija, kao i kršenja temperaturnog režima čuvanja hrane, uništena su 83 zbirna, transportna pakovanja jaja, te 83,5 kilograma prehrambenih proizvoda. Zdravstveno neispravna hrana odmah je uništena i zbrinuta od strane KJKP Rad, uz prisustvo policijskih službenika i kantonalnih inspektora.
Kantonalna uprava za inspekcijske poslove Kantona Sarajevo ističe da je cilj ovakvih kontrola zaštita zdravlja građana i sprječavanje širenja zaraznih bolesti.
Iz Kantonalne uprave za inspekcijske poslove navode da će inspekcijske aktivnosti nastaviti obavljati i u narednom periodu, uz pojačanu kontrolu svih faktora koji mogu uticati na sigurnost hrane i higijenu na javnim prodajnim mjestima.