Život

Na njivama porodice Salkić je cvijeće: Miris lavande kao ideja za obrt

Miris lavande bio je dovoljan motiv supružnicima Jakubu i Nejri Salkić da joj se posvete u potpunosti i na njenim pravilima osnuju obrt ''Sherbetlook'' koji postaje sve popularniji.

FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA

Ekipa portala BosnaInfo posjetila je njihovu oazu, poljanu lavande u visočkom naselju Skoparnovići. Iako nije procvjetala u punom kapacitetu zbog kišnog juna, prizori su očaravajući.

Šest godina su posvećeni Sherbetlooku, a od početka do danas lavandi su se pridružili zova, menta i đulber-šećer ruža.

-Sherbetlook je spoj tradicionalnog i modernog, to nam je zamisao od samog početka – rekla nam je Nejra Lepić Salkić.

 Kaže da su emotivno vezani za lavandu iz više razloga.

-Počeli smo s njom iz čiste ljubavi, volimo je gledati, volimo njen miris, a osim toga vjerovatno smo prvi u Bosni imali poljanu i pravili sokove od nje. Lavanda nam je prva ljubav – kazala nam je Nejra dodajući da svaka biljka ima svoju priču.

Zasadili su 2.000 sadnica beba lavande, kako ih oni zovu, i čekali šta će se desiti, vjerujući u svoju ideju svim srcem. I uspjeli su, poljana je formirana.

Isto je i s ružom, donijeli su je iz Mostara u februaru 2019. i zasadili. Iako je sve upućivalo na to da neće dočekati proljeće, dočekala je, i ima tendenciju da kao i lavanda bude ozbiljna plantaža.

FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA
FOTO: BOSNAINFO.BA

-Komšiluk je govorio što će vam trn, šta to sadite. Uništavate njivu, ali đulber-šećer ruža je pokazala svu svoju ljepotu – prisjetila je Nejra.

Evocirajući uspomene na početke kaže da su trebali raditi prirodnu kozmetiku i ulja. Srećom, destilator je tada bio skup za njih i krenuli su u drugom pravcu, potpuno originalnom i neizvjesnom. Zato su, vjerovatno, i uspjeli. Sada paletu njihovih proizvoda čine sokovi, sirupi i čajevi, uglavnom na bazi ruže, lavande, mente i zove.

Prodajom su zadovoljni, ušli su u nekoliko prodavnica i kažu da se svijest kupaca promijenila i da sve više cijene kvalitet i domaće proizvode.