Zahvaljujući tehničkim kapacitetima i ekspertskom znanju zaposlenih u kompaniji m:tel, sistem je ubrzovraćen u funkciju a svi servisi m:tel-a su bez prekida bili dostupni korisnicima. “I u ovakvim vanrednim situacijama, m:tel je pokazao svoju snagu i obezbedio svojim korisnicima neometanu komunikaciju.
Svi ključni sistemi m:tel-a su radili i niti jednog trenutka nisu bili ugroženi. Najvažnije službe i država niti jednog trenutka nisu bili bez mobilnih i fiksnih veza, što govori o sposobnosti našeg sistema da funkcioniše i za vreme ovakvih havarija”, poručila je generalna direktorka kompanije m:tel JelenaTrivan.
Tehničke službe m:tel-a su odmah po izbijanju havarije na elektroenergetskom sistemu izašle na teren, što je osiguralo komunikaciju bez prekida u svim opštinama i gradovima.
Iz m:tel-a su poručili da je negativan efekat ove havarije bio prisutan kod korisnika koji u svojim domovima nisu imali električne energije, što je dovelo do poteškoća u korišćenju usluga m:tel-a. Svi servisi kompanije m:tel sada su dostupni u svim opštinama i gradovima.