Glasnogovornik Microsofta potvrdio je za TechCrunch da će korisnike u Pakistanu ubuduće opsluživati ovlašteni distributeri i “druge obližnje Microsoftove kancelarije”, prenosi Anadolu.
“Ovaj model uspješno primjenjujemo u brojnim zemljama svijeta. Naši korisnici i dalje ostaju prioritet, te mogu očekivati istu visoku razinu usluge i u budućnosti”, poručio je Microsoft.
Pakistansko Ministarstvo za informacione tehnologije i telekomunikacije saopćilo je da će nastaviti komunikaciju s regionalnim i globalnim rukovodstvom Microsofta kako bi osiguralo da eventualne strukturne promjene dodatno učvrste, a ne oslabe dugoročnu posvećenost kompanije pakistanskim korisnicima, programerima i partnerima.
U saopćenju ministarstva navodi se da ova odluka izgleda kao dio globalnog programa optimizacije radne snage, opisujući je kao “dugo najavljivanu strategiju” kojom se smanjuje direktan broj zaposlenih i prelazi na isporuku usluga putem partnera i cloud-platformi, a ne kao povlačenje s pakistanskog tržišta.