IT

META UVODI PRETPLATU: Facebook i Instagram će u budućnosti biti bez oglasa u zamjenu za gotovinu

U budućnosti, Meta će evropskim korisnicima ponuditi pristup svojim internet-mrežama Instagram i Facebook bez oglasa.

FOTO: ILUSTRACIJA/FACEBOOK/META
FOTO: ILUSTRACIJA/FACEBOOK/META

Za to bi korisnici morali plaćati između 9,99 i 12,99 eura mjesečno, objavila je američka kompanija u ponedjeljak. Ponuda se odnosi samo na osobe starije od 18 godina.

“Da bismo bili u skladu s evropskim propisima koji se razvijaju, uvodimo novu opciju pretplate u EU, EEA i Švicarskoj,” objavila je Meta.

“U novembru ćemo ljudima koji koriste Facebook ili Instagram i koji se nalaze u ovim regijama ponuditi opciju da nastave koristiti ove personalizirane usluge besplatno uz oglase ili da se pretplate kako bi prestali vidjeti oglase. Sve dok korisnici imaju pretplatu, njihovi podaci se neće koristiti za oglašavanje.”

U zavisnosti od varijante korištenja, pretplata košta 9,99 eura (web) ili 12,99 eura mjesečno (za iOS i Android). Do 1. marta 2024. prva pretplata pokriva sve povezane Facebook i Instagram naloge u korisničkom centru naloga. Nakon toga će se za svaki dodatni korisnički račun naplaćivati ​​dodatna naknada od 6 ili 8 eura mjesečno.

Novinska agencija Reuters je već početkom oktobra izvještavala o odgovarajućim planovima. Meta reaguje na prijetnju gubitka važnih prihoda od oglašavanja zbog strožije regulative u Evropskoj uniji.

Početkom godine irsko tijelo za zaštitu podataka, koje je odgovorno za evropsko poslovanje grupe, zabranilo je Meti da prihvatanje općih uvjeta tretira kao pristanak na personalizirano oglašavanje. Kompanija je tada odgovorila da ubuduće želi eksplicitno da traži saglasnost od korisnika iz EU.