U pokušaju da i tu platformu učini finansijski isplativom, Meta uvodi oglašavanje, odnosno prikaz oglasa korisnicima. Kako ističu, novi oglasi neće biti prikazivani na istom mjestu na kojem su i privatni razgovori korisnika i neće biti vezani za teme razgovora.
Firma, najpoznatija kao matična kompanija Facebooka, saopćila je da će se ažuriranja postepeno implementirati u narednim mjesecima kako bi se podržao rast poslovanja i organizacija.
“Ljudi zaista žele da razgovaraju sa preduzećima pod svojim uslovima i žele to da rade na mjestu gdje već provode svoje vrijeme, a to je na WhatsAppu”, izjavila je Nikila Srinivasan, potpredsjednica Mete za upravljanje proizvodima, prenio je CBS News.
Oglasi će se pojavljivati na kartici “Ažuriranja”, gdje korisnici mogu dodirnuti statuse za razgovor sa preduzećima.
Meta navodi da korisnici koji razgovaraju samo sa prijateljima i porodicom “neće vidjeti nikakvu promjenu”.
Administratori kanala uskoro će moći da ponude plaćene pretplate i promovišu svoj sadržaj 1,5 milijardi korisnika WhatsAppa.
“Po prvi put, administratori kanala imaju način da povećaju vidljivost svojih kanala”, saopćila je kompanija. Glasnogovornik je rekao za CBS da će Channels ostati besplatan za korisnike.
Meta je saopštila da će za ciljanje oglasa koristiti “ograničene informacije poput vaše države ili grada, jezika, kanala koje pratite i načina na koji komunicirate s oglasima koje vidite”, naglašavajući da se lične poruke i grupni razgovori neće koristiti u tu svrhu.