IT

Meta testira funkciju koja bi mogla učiniti Instagram sličnijim YouTubeu

Brzo prelistavanje AI-generisanih oglasa na Instagramu koje vam nije stalo da vidite uskoro možda više neće biti opcija.

FOTO: META
FOTO: META

S Reels-om, Instagram je postao sličan TikToku. S Threads-om, Meta je uparila Instagram s novim X konkurentom. A sada, društveni gigant možda uzima stranicu iz knjige YouTubea.

Instagram testira funkciju koja zaustavlja neke korisnike da se brzo pomjeraju kako bi pogledali oglas, potvrdio je portparol Meta-e u izjavi za Business Insider.

Samo neki korisnici mogu vidjeti ovu funkciju, prema postovima na X i Reddit-u, ali iz Mete su rekli da bi funkcija mogla postati trajni dodatak aplikaciji.

“Uvijek testiramo formate koji mogu donijeti vrijednost oglašivačima. Kako testiramo i učimo, pružićemo ažuriranja ukoliko ovaj test rezultira bilo kakvim formalnim promjenama proizvoda,” rekao je portparol za BI.

YouTube koristi sličnu strategiju oglasa, tjerajući korisnike besplatne verzije da gledaju oglase prije nego što mogu gledati video zapise.

Kao i TikTok, Instagram omogućava korisnicima da prelistavaju oglase koji se pojavljuju u glavnom feedu — ili između priča — iako bi se to sada moglo promijeniti.

Prema postovima na društvenim mrežama od korisnika koji su dobili nove oglase koje ne mogu preskočiti, kada korisnici prelistavaju sadržaj, vide malu brojač na dnu ekrana koji kaže “prekid oglasa.”

“Ponekad ćete možda morati da pogledate oglas prije nego što nastavite sa pregledom,” piše u tekstualnom okviru koji objašnjava funkciju na Instagram aplikaciji, prema snimku ekrana koji je zabeležio Morning Brew.

Business Insider nije mogao da vidi funkciju prekida oglasa na Instagramu.

Tokom posljednjih nekoliko godina, Instagram je eksperimentisao s novim funkcijama na svojoj aplikaciji, uključujući Reels — koji preporučuje video zapise na način sličan TikToku.

Naglasak na sadržaju kratkog formata rezultirao je smanjenjem tradicionalnih objava fotografija od međusobnih pratilaca na aplikaciji — praksa koja je izazvala pomiješane reakcije.

Bez obzira na to, promjene bi mogle koristiti aplikaciji: 2023. godine, Instagram je nadmašio TikTok u rastu i preuzimanjima.