Samo nekoliko dana nakon što je Audi objavio produženje proizvodnje automobila sa benzinskim motorima, Mercedes šalje sličnu poruku.
Оla Kelenijus, glavni direktor kompanije, priznao je da je Mercedes morao da izvrši “korekciju plana” i zadrži motore sa unutrašnjim sagorjevanjem duže nego što je prvobitno planirano.
Mercedes-Benz je prije nekoliko godina najavio potpunu elektrifikaciju do 2030. godine, “tamo gdje tržišni uslovi to omogućavaju”.
Međutim, stvarnost se pokazala drugačijom.
“Elektrifikovani hi-tech motori sa unutrašnjim sagorjevanjem ostaće duže u ponudi nego što smo očekivali”, rekao je Kelenijus za njemački Auto Motor und Sport, prenosi Index.
Sprovođenje dvostruke strategije – benzin i struja – opisao je kao “najracionalniji pristup” s obzirom na sporije adaptiranje kupaca i korisnika na električna vozila, prenosi BHRT.
Ova odluka odražava širi trend u auto-industriji, jer su brojni proizvođači revidirali ranije zacrtane električne ciljeve.
Iako je Mercedes zabilježio pad prodaje električnih vozila od 23% tokom 2024. godine, ukupno tržište EV modela i dalje bilježi rast.
Prema podacima Međunarodne agencije za energiju, globalna prodaja električnih automobila porasla je za više od 25%, dostigavši 17 miliona vozila.
Mercedes će zato, umjesto forsiranja jednog rješenja, pristupiti budućnosti bez pritiska, ostavljajući kupcima izbor.
Izbor između benzinskog i električnog pogona biće i dalje dostupan, a na kupcima je da odluče šta im više odgovara.