Investitor ovog višemilionskog projekta je Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo, koje je još prošle godine raspisivanjem tendera za izvođača radova najavilo rekonstrukciju mreže.
Prije agresije na BiH, na linijama 105 i 106 dnevno je saobraćalo 16 trolejbusa, povezujući tada Vogošću sa Trgom Austrije i naseljem Otoka.
Projektom će biti obuhvaćena izgradnja kontaktne mreže na dionici od ulice Alipašina (od bivše zgrade Ambasade SAD) do Vogošće, izgradnja postrojenja elektrovučnih podstanica Hotonj i Vogošća. Također je planirano postavljanje dodatnih stubova na dionici dugoj 8,6 km koja obuhvata raskrsnice sa kružnim tokom.

Uspostavljanjem ove linije ostvaruje se veća pouzdanost u funkcionisanju procesa prevoza putnika od naselja Vogošća do centralnih dijelova Sarajeva, utiče na smanjenje zagađenosti zraka i povećava kvalitet usluge prevoza putnika uopšte.
Finansiranje projekta obnove trolejbuske mreže do Vogošće vršit će se kreditnim sredstvima u iznosu od 10 miliona KM, piše rtvvogosca.ba.