IT

Kako je Harun (19) stvorio Ramu 2D: Otkrijte uzbudljivu igru smještenu u Sarajevu '92.

Devetnaestogodišnji Harun Kestendžić entuzijasta je za programiranje.

Igrica Ramo Haruna Kestendžića
FOTO: KOLAŽ / USTUPLJENE FOTOGRAFIJE

Ljubav prema programiranju rodila se prije četiri godine kada je, kako kaže, pohađao prvi kurs programiranja i upisao gimnaziju IT smjer.

“Počeci mog učenja programiranja obuhvatali su razne kurseve i časove u školi, ali prošle godine se pojavila nova strast – želja da napravim vlastitu video igru. Krenuo sam istraživati, učio i postepeno razvijao svoju prvu igricu”, priča za Bosnainfo ovaj mladić.

Pročitajte još

Tokom rada na ovom projektu suočavao se sa brojnim izazovima i nekoliko puta pomišljao da odustane. Međutim, upornost se isplatila.

“Napokon sam dovršio igricu ‘Ramo’, što smatram značajnim uspjehom u svom IT obrazovanju”, govori nam ovaj mladi Sarajlija.

Sada, spreman za nove izazove, upisuje Sarajevo School of Science and Technology (SSST) fakultet, gdje će, kako kaže, nastaviti da produbljuje svoje znanje i vještine u oblasti informatičkih tehnologija.

Ramo – uzbudljiva 2D platformerska igra

“Ramo” je uzbudljiva 2D platformerska igra smještena u proljeće 1992. godine u Sarajevu, pružajući igračima nostalgično putovanje kroz turbulentno vrijeme.

“Glavni junak, Ramo, je uličar s Alipašinog polja, čiji je cilj da prođe kroz gradske mahale i savlada svoje brojne neprijatelje. Ramo ima dugove prema mnogim opasnim ljudima u gradu, uključujući druge uličare kojima je ostao dužan novac. Milicija ga pamti kao neslavnog kradljivca, dok ga revizori neumoljivo progone zbog švercanja po tramvajima. Propuh ga slabi, a svaki korak mu je opasnost, jer se mora suočiti sa snajperima i granatama koje padaju iznenada”, ističe Harun.

Svaki nivo – novi izazovi

Napominje kako svaki nivo donosi nove izazove – od složenih neprijatelja do nepredvidivih prepreka. No, Ramo ima svoje tajno oružje – burek, koji mu vraća zdravlje i snagu za nastavak borbe.

FOTO: USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
FOTO: USTUPLJENA FOTOGRAFIJA

Retro stil igre odražava duh vremena, dok su muzički coveri nekih ex-Yu pjesama u 8-bitnoj verziji savršeno ukomponovani u ambijent igre, pružajući igračima jedinstveno iskustvo.

“Najzanimljiviji aspekt igre je što glavni neprijatelj nije unaprijed definisan, već je ostavljen igraču da odluči. On je trenutno oblak s bradom, misteriozni entitet koji čeka na kraju putovanja da se suoči s Ramom”, napominje Kestendžić.

“‘Ramo’ je više od igre – to je nostalgično putovanje kroz vrijeme koje testira vašu spretnost, strategiju i odlučnost. Pripremite se za nezaboravno iskustvo i pomozite Rami da se suoči s prošlošću i osigura svoju budućnost”, rekao je na kraju razgovora za portal Bosnainfo.

Igricu možete pogledati na ovom linku.