Riječ je o dionici od izlaza iz tunela Prenj do petlje Mostar sjever, dužine otprilike 12,34 kilometra. Preciznije, dionica počinje malo prije tunela Prenj, a završava se kod mjesta Kuti, nedaleko od deponije Uborak.
Iz Autocesta FBiH su ranije kazali da je riječ o zahtjevnom terenu i da će 40 odsto trase biti napravljeno kroz mostove, vijadukte i tunele.
Tunel Prenj koji se nalazi na ovoj dionici i koji je konačno u fazi realizacije, trebao bi po završetku biti deveti po veličini u Evropi. Nakon što bude izgrađen značajno će skratiti vrijeme putovanja od Sarajeva do Mostara (otprilike jedan sat), a razdaljinski će putovanje biti kraće za 30-ak kilometara.
O završetku ovog dijela auto-puta je teško govoriti s obzirom na zahtjevnost ove dionice. Mnogi se plaše dodatnih komplikacija prilikom izvođenja radova zato nema ni konkretnih rokova o završetku, piše Klix.