Region

Hrvatska: Primorac na izbornu promociju potrošio četiri puta više od Milanovića

Hrvatski predsjednički kandidat Dragan Primorac (HDZ i partneri) na izbornu je promociju do kraja prošle sedmice potrošio 854.000 eura.

FOTO: EPA/ ANTONIO BAT
FOTO: EPA/ ANTONIO BAT

Dok je Zoran Milanović (SDP i partneri) potrošili 215.000 eura, pokazuju njihovi financijski izvještaji koje je jutros objavilo Državno izborno povjerenstvo (DIP).

Primorac je spomenute troškove napravio u razdoblju od 18. septembra prošle do 3. januara ove godine, a Milanović od 25. novembra prošle godine do 3. januara ove godine.

Pročitajte još

Maksimalan iznos koji za oba izborna kruga smije potrošiti svaki od dvojice predsjedničkih kandidata je 1.274.138 eura. Primorac je od 637 donatora dobio 387.526 eura, a Milanović od njih 15 ukupno 15.362 eura.

Obojica kandidata donacije mogu prikupljati i dalje, najkasnije do završetka izborne promocije, dakle petka, 10. januara do ponoći.

Koliki će biti njihovi konačni izborni troškovi znat će se tek u februaru, naime, i Primorac i Milanović, dužni su zaključno s 11. februarom DIP-u dostaviti konačni financijski izvještaj o financiranju promocije, prenosi HINA.