S obzirom da već postoji put kroz RS od Doboja do Gradiške na Savi, to bi značilo da bismo od Bradine u blizini Konjica, preko Sarajeva, Zenice i Doboja, mogli voziti sve do Hrvatske ne silazeći s autoputa. Dio između Zenice i Doboja se gradi, doduše nejednakim tempom. No, jedna dionica na tom potezu još nije u izgradnji, iako je odavno trebala biti.
Riječ je o dionici Ozimica – Poprikuše između Žepča i Tešnja, koja jedina još nije u izgradnji na ovom području i koja će poremetiti rokove za cijeli ovaj dio koridora. Riječ je o dionici dugoj 12,8 kilometara čija procijenjena vrijednost izgradnje iznosi oko 665 miliona KM.
Procedura za izbor kompanija za ovu dionicu se iskomplikovala i traje duže nego što se predviđalo. Konkretno, u toku je izbor nadzora za gradnju ove dionice koji traje duže nego što se predviđalo.
S obzirom da je rok za izgradnju ove dionice 24 mjeseca, sve i kada bi bio ispoštovan, radovi neće moći biti završeni do kraja naredne godine, pa tako ni cijeli ovaj dio Koridora neće moći biti u funkciji 2026. Osim toga, kod gradnje drugih dionica također su probijeni rokovi.
Trenutno se, nakon izlaza iz Zenice, grade četiri manje dionice, Ponirak – Vraca, Vranduk – Ponirak, Nemila – Vranduk i Poprikuše – Nemila. Ukupna dužina ovih dionica je oko 20 kilometara. Autoput preko ove četiri dionice stiže nadomak Žepča, piše Biznisinfo.ba.
Osim toga, grade se još dvije dionice, a to su Medakovo – Ozimica u dužini 21,3 kilometara i Putnikovo Brdo – Medakovo 8,5 kilometara. Ove dvije dionice čine saobraćajnu cjelinu kod Tešnja.