“Poštovani, prošao je dan žalosti u Republici Srbiji povodom strašne tragedije u Novom Sadu. Nisam se oglašavao iz pijateta prema stradalima i njihovim porodicama. Bio sam te noći na Željezničkoj stanici, ponudio sam ostavku istog dana kada se dogodila nesreća, a svoju nameru sam saopštio predsjedniku Republike. Sutra ujutru ću zvanično podnijeti ostavku na mjesto ministra”, rekao je Vesić.
Udružena novosadska oporba, uz Vesića, zatražila je ostavke i predsjednika Vlade Srbije Miloša Vučevića i gradonačelnika Novog Sada Milana Đurića.
Istraživanje Insajdera pokazalo je da državno poduzeće “Infrastrukture željeznice Srbije”, koje je prema ugovoru investitor i naručitelj posla za zgradu željezničkog kolodvora u Novom Sadu, do danas nije predalo zahtjev za izdavanje upotrebne dozvole za taj objekt.
Zahtjev, koji po Zakonu o planiranju i izgradnji mora sadržavati neophodnu tehničku dokumentaciju, predaje investitor, u ovom slučaju poduzeće “Infrastrukture željeznice Srbije” i tek na osnovu toga Ministarstvo građevinarstva, prometa i infrastrukture izdaje dozvolu, naveo je Insajder.
Podsjeća se da proces izdavanja upotrebne dozvole uključuje inspekcijski pregled, koji je zbog veličine projekta u ovom slučaju u nadležnosti resornog ministarstva.
Inspekcija provjerava jesu li ispunjeni svi tehnički zahtjevi, sigurnosni standardi i propisi.
Na ovaj način se, kako je naglašeno, osigurava da objekt bude siguran za korisnike i da zadovoljava sve potrebne uvjete za njegovu funkcionalnost.
Poduzeće ‘Infrastrukture željeznice’, prema istraživanju Insajdera, nije osiguralo ni privremenu upotrebnu dozvolu.