Google ima novog susjeda za pretragu, a radi se o AI.
Značajka umjetne inteligencije testira se direktno ispod Googleove trake za pretraživanje pored dugmeta “Google pretraživanje”, zamjenjujući widget “Osjećam se sretnim”. Nova značajka, iako još nije široko dostupna, testira se na mjestu gdje Google rijetko uvodi promjene.
Glasnogovornik kompanije potvrdio je da je značajka počela biti dostupna nekim korisnicima tokom proteklog sedmice.
Glasnogovornik je rekao da kompanija testira mnoge eksperimente sa svojim korisnicima “Labsa”, Googleove eksperimentalne jedinice koja testira nove značajke za one koji se prijave. Dodali su da testirani proizvodi ne budu uvijek široko lansirani, javlja CNBC.
Najnovije testiranje značajki pokazuje da Google razmatra korištenje svog najvrjednijeg prostora kako bi korisnicima predstavio svoju AI tehnologiju jer je i dalje pod pritiskom da se takmili u generativnom pretraživanju vođenom umjetnom inteligencijom.
Od pokretanja ChatGPT-a u novembru 2022., investitori Alphabeta zabrinuti su da bi OpenAI mogao preuzeti tržišni udio od Googlea u pretraživanju pružajući potrošačima nove načine pretraživanja informacija na mreži.
U oktobru je OpenAI otišao dalje i pokrenuo “ChatGPT pretraživanje”, pozicionirajući kompaniju da se bolje takmiči s tražilicama poput Googlea, Microsoftovog Binga i Perplexityja. Microsoft je uložio gotovo 14 milijardi dolara u OpenAI, no OpenAI-jevi proizvodi direktno konkurišu Microsoftovoj umjetnoj inteligenciji i alatima za pretraživanje, kao što su Copilot i Bing.
Iako je vodeći AI proizvod kompanije, Gemini, pokazao jednake ili bolje performanse od glavne konkurencije, pokušava proširiti svoju korisničku bazu kako bi se takmičio s ChatGPT-om.