IT

Google Play prodavnica uskoro dobija zabavniji redizajn

Tokom sesije "Šta je novo u Google Play-u" na I/O 2025 konferenciji, Google je prikazao mogući redizajn Play prodavnice, sa fokusom na sekciju aplikacija, poznatu kao "App Home".

FOTO: PIXABAY
FOTO: PIXABAY
ilustracija

Iako su prikazane slike bile renderi, a ne konkretni snimci ekrana, u kontekstu predstavljanja jdeluju kao dio aktivnog razvojnog procesa.

Novi izgled stavlja naglasak na dinamičnost i otkrivanje sadržaja, sa ciljem da Play prodavnica postane manje formalna i zabavnija.

Redizajnirani interfejs koristi vizuelno izražajna rješenja poput slika i videa koji se prostiru od ivice do ivice ekrana, uključujući i statusnu i traku sa aplikacijama. Na primjer, prikazan je događaj uživo iz svijeta muzike koji promoviše aplikaciju YouTube Music.

Naspram sadašnjeg dizajna, koji koristi pravougaoni karusel, novi izgled uklanja trenutne sekcije poput “Za vas”, “Top liste”, “Ostali uređaji”, “Djeca” i “Kategorije” i nije poznato gde će te kategorije biti premještene.

Kako se korisnik pomjera kroz sadržaj, otvara se novi sloj sa elementima poput karusela “Više za istražiti” i !”Nedavno korišćene aplikacije”.

Ovaj dio podsjeća na funkciju Collections, čiji sadržaj će uskoro biti direktno integrisan u Play prodavnicu. Takođe je najavljeno da će Collections uskoro biti dostupna i u više zemalja.

Uprkos novom pristupu, karuseli aplikacija ostaju prisutni, ali su sada veći i grupisani po temama, kao što su “Osvrti i mišljenja o albumima” ili “Strimuj novu muziku i nastupe uživo”. Ističu se i velika zaglavlja kao što je npr. “Popularne aplikacije koje treba probati”.

Na stranicama pojedinačnih aplikacija pojaviće se “hero karusel sadržaja” kao prvi vizuelni element, uz mogućnost slušanja audio uzoraka direktno iz tog prikaza.

Sve u svemu, novi dizajn sugeriše značajan pomak ka sadržajnijem i poželjnijem korisničkom iskustvu, sa naglaskom na otkrivanju novih sadržaja i većoj interaktivnosti. Google Play time želi da se pozicionira ne samo kao prodavnica aplikacija, već kao dinamičan centar digitalnih doživljaja, piše 9to5Google, prenosi Benchmark.