Naime, izmjene Zakona bi omogućile da se višestrukim povratnicima u činjenju prekršaja u saobraćaju mogu privremeno ili trajno oduzeti vozila, kao i da se utvrdi definiranje i adekvatno sankcioniranje onog što se zove ‘naročito bahata vožnja’.
No, očigledno je jedno od najavžnijih pitanja s kojim se Forto trebao najviše baviti otkako je sjeo u fotelju ministra, on ‘ostavio po strani’.
Ministra Fortu je na ove izmjene obavezao i svojim zaključkom Predstavnički dom Parlamenta BiH na sjednici u julu prošle godine, a nakon što je Komisija za promet i komunikacije tog doma održala tematsku sjednicu uz prisustvo svih nadležnih aktera s državnog i drugih nivoa vlasti o tome kako prevenirati, ali i adekvatno kazniti naročito bahatu vožnju i vozače.

Forto nije iskoristio jednoglasnu podršku u Predstavničkom domu PSBiH
Povod zbog kojeg je Forto prošle godine zadužen da hitno pripremi izmijene zakona, bila je tragična smrt mladih doktorica Azre Spahić i Alme Suljić u Sarajevu koje su ni krive ni dužne ubijene zbog bahate vožnje Armina Berberovića.
Skandalozno je što Zakon u tom pravcu već nije izmijenjen, iako su Komisija za promet i komunikacije i Predstavnički dom PSBiH tražili da se izmjene pripreme hitno, a najkasnije u roku od šest mjeseci.

Na sramotu ministru Forti ide i to što ove izmjene nije shvatio kao prioritetne, jer se prije svega tiču ljudskih života.
Također, Forto nije iskoristio činjenicu da su za zaključak da se izmjeni zakon u pravcu pooštravanja kazni za bahate i nesavjesne vozače u Predstavničkom domu PSBiH bili jednoglasno svi poslanici i iz FBiH i RS, što je rijetkost pri glasanju u tom domu.

Podaci Istraživačkog sektora PSBiH o najvećim dužnicima za saobraćajne prekršaje u BiH: Mnogi se nesmetano i dalje bahate po bh. cestama ugrožavajući živote nevinih građana
Da su Forto i Ministarstvo s kojim on rukovodi na vrijeme pripremili izmjene Zakona o osnovama sigurnosti saobraćaja na cestama u BiH, taj zakon je do sada već mogao biti usvojen,a na taj način sigurno i prevenirani brojni slučajevi bahate vožnje i ponovljenih prekršaja u saobraćaju u BiH.
Pokušavajući se opravdati pred Komisijom za promet i komunikacije za kašnjenje realizacije zaključaka i Komisije i Predstavničkog doma, u vezi s izmjenama Zakona o osnovama sigurnosti saobraćaja u BiH, ministar Forto je u dopisu Komisiji dio odgovornosti prebacio na entitetske i kantonalne nadležne institucije, navevši da nisu pravovremeno dostavili mišljenje na Nacrt izmjena zakona koji je pripremilo Ministarstvo.
Ostatak teksta pročitajte ovdje