Podionica je dobila građevinsku dozvolu još 2016. godine. Tenderi su nekoliko puta padali, desila se korona, ali i napuknuće mosta. No poddionoica je napokon otvorena, dierktor Autocesta najavio potpisiavnje novih ugovora.
Od planiranih 337 do sada je izgrađeno oko 140 kilometara autoputa, a gradi se skoro dvije decenije. Do 2030. godine, tvrdi Denis Lasić sve bi moglo biti završeno.
Na sjeveru gradnja u toku 50-ak kilometara od vrandučke kotline preko Nemile do Poprikuša.
Na početak gradnje čeka dionica Ozimice – Poprikuše, a gradi se i od Ozimica preko Medakova do Putnikovog brda.
Prema Jugu još nema interesa za dionici Konjic-Ovčari koja će biti i jedan od najsloženij zahvata, obzirom konfiguraciju tla, a tu je i tunel Prenj dužine oko 12 kilometara, koji prestavlja najveći izazov jer niko ne zna šta nas tamo čeka. Ukupna procijenjena vrijednost radova iznosi preko milijardu maraka.
Posljednji mjesec ove godine definiran je kao rok za dodjelu ugovora za izvođača radova.
Federalni Parlament potvrdio je na prošlom zasjedanju odluku i o dionici t dionice Mostar sjever – Mostar jug, tačnije o prihvaćanju zaduženja s Europskom bankom za obnovu i razvitak, u ukupnom iznosu od 220 milijuna eura, čime se osiguravaju sredstva za nastavak izgradnje novih 15 km. Unatoč optimizmu, treba napomenuti da ova podionica u ovom trenutku nema ni urbanisticku dozvolu.
S druge strane davno je izgrađeno 7,2 kilometra poddionice Buna – Počitelj, koji su za sada slijepa ulica od 7, 2 km. No i to bi se moglo promjeniti.
Koridor 5c dio je panevropskog koridora koji spaja Budimpeštu sa Jadranskim morem u Pločama Kroz BiH prolazi gotovo pola trase, piše N1.