Tona i pol crvenoga sintetičkog materijala po kojemu su i ove godine gazile brojne zvijezde svjetske kinematografije dobiva nov život u Marseilleu u rukama stilista, za potrebe pozorišnih trupa ili modnih revija, piše francuski Le Figaro.
“Prodajemo ga kao ‘jednostavan, fini crveni filcani tepih’, a ne kao ‘tepih iz Cannesa'”, objasnila je za AFP Jeanne Ré, koordinatorica ‘Réserve des Arts’, udruženja koja se bavi reciklažom otpada u kreativne svrhe.
“Ne prodajemo ovu tkaninu u marketinške svrhe, jer će se bez obzira na sve prodavati po istoj cijeni. Cilj je učiniti je dostupnom što većem broju članova“, nastavila je.
“Riječ je o predmetima koji nisu bili namijenjeni za ponovnu upotrebu. Njihovim recikliranjem pridonosimo smanjenju utjecaja određenih događaja na okoliš, čega je uprava Festivala vrlo svjesna”, kazala je Ré, prenosi Hina.
“Od tepiha iz Cannesa izrađujemo klasične torbice, ali i torbe za vinske boce, šešire, futrole za naočale prilično jedinstvene komade”, pojasnila je Elsa Ramouni-Yordikian, klijentica Réserve des Arts i sekretarka udruženja Les Nippones, koja već više od četiri godine koristi dijelove poznatog tepiha za reciklažu.