IT

Counter-Strike pao s trona, novi rekorder je Palworld

Palworld se brzo pojavio kao značajan fenomen u industriji igara, potaknut nevjerojatnim prijemom koji je dobio samo nekoliko dana nakon lansiranja. Naziv igre postao je naširoko poznat i nastavlja privlačiti interes u zajednici igrača.

FOTO: PLAY.CO.RS
FOTO: PLAY.CO.RS

U samo nekoliko dana, Palworld je postigao značajne prekretnice, a sada je nadmašio Counter-Strike i postigao drugi najveći broj istodobnih igrača na Steamu, s preko 1,86 miliona istodobnih igrača.

Palworld je brzo postao fenomen igara, često ga se uspoređuje s utjecajem Fortnitea na industriju. Njegovo globalno sljedbeništvo dokaz je njegove jedinstvene kombinacije različitih stilova sviranja.

Ovo postignuće je posebno značajno s obzirom da je Palworld dostupan putem Xbox Game Passa. To znači da igrači mogu dobiti Palworld po nižoj cijeni i u isto vrijeme uživati ​​u raznim drugim igrama koje se nude putem pretplate, prenosi play.co.rs

Unatoč dostupnosti na Xbox Game Passu, Palworld je prodan u više od 6 miliona primjeraka širom svijeta u samo nekoliko dana od izlaska. Nadmašiti dugogodišnjeg diva besplatne igre poput Counter-Strikea značajno je postignuće samo po sebi.

Palworld mora postići još jednu prekretnicu kako bi osigurao prijestolje koje trenutno drži PUBG. Ova Battle Royale igra imala je vrhunac od 3,28 miliona istodobnih igrača u 2018. godini.

Uz sve veći broj Palworlda, postoji mogućnost da ćemo nadmašiti PUBG i postati novi lider u istodobnim igračima na Steamu.

Ova igra bila je u središtu pozornosti posvuda, i dok je većina ljudi uživala u njoj, neki su bili kritični prema konceptu. Jedan takav primjer je programer Naughty Dog, koji je izjavio da programeri Palworlda varaju.

Međutim, uspjeh igre ne treba shvatiti olako. Ovo je još uvijek izdanje za rani pristup za sve namjene, što ove brojke čini još nevjerovatnijim.

Čini se da je Palworld već zacementirao svoje mjesto. Međutim, ako sve bude u redu u fazi ranog pristupa igri i dalje, ona bi mogla postati istaknuti dio industrije u nadolazećim godinama, možda živeći koliko i Counter-Strike i druge franšize.