IT

Bugatti tražio 15.500 dolara za prekidač – vlasnik ga popravio sam za 1 dolar

Luksuz nikad nije bio jeftin – naročito kada pokušavate da održavate jedan od najekskluzivnijih hiperautomobila na svijetu. Ako posjedujete Bugatti Veyron van garancije, čak i najmanji kvar može da vas košta pravo bogatstvo.

FOTO: BUGATTI
FOTO: BUGATTI

To potvrđuje i Karl Hartli, trgovac superautomobilima iz Velike Britanije i bivši vlasnik Veyrona, koji je uspio da riješi problem vrijedan 15.500 dolara za smješnu sumu, uz malo istraživanja i pomoć prijatelja, piše CarScoops.

U razgovoru sa preduzetnikom Robom Murom, Hartli je otkrio da je Veyron najskuplji automobil za održavanje koji je ikada posjedovao. Godišnji troškovi vlasništva su oko 135.500 dolara, dok servis košta i do 40.600 dolara.

Skupi prekidač – ili ne?

Jedan sitan kvar na Veyronu – prekidač za podešavanje retrovizora – počeo je da “baguje” poslije četiri godine. Nije bio ozbiljan problem, ali dovoljno iritantan da zatraži popravku.

Bugatti mu je ponudio “rješenje”: zamjenu cijele obloge vrata, elektromotora i sklopa retrovizora, uz račun od 15.500 dolara.

Hartli je odbio da plati toliku sumu i obratio se prijatelju sa iskustvom u Formuli 1. Poslije male istrage, otkrili su da je isti dio korišten u VW Transporteru – komercijalnom kombiju.

Dio se prodaje u pakovanju od pet komada i košta samo 0,89 funti (oko 1,20 dolara), manje od pakovnja žvaka!

Popravka je trajala 20 minuta, a prijatelj nije naplatio ništa.

Hartli je tada poručio drugim vlasnicima Bugattija da se ne boje nezavisnih servisera, jer se mnoge popravke mogu obaviti za djelić cijene koju traže zvanični dileri.

Kad “rutinska” popravka nije rutinska

U ranijem slučaju, jedan vlasnik Veyrona je dobio ponudu od 20.500 dolara za novi rezervoar, bez ugradnje. Ugradnja je dodatno koštala još 22.800 dolara.

Sa druge strane, senzor pritiska turbine, isti kao u VW Golfu GTI, koštao je samo 19 dolara, iako je ugradnja bila 1.800 dolara.

Zaključak? Ako vozite superautomobil, a posebno Bugatti, pametno je tražiti drugo mišljenje.

Jer ne mora baš svaki dio da bude “pozlaćen”. Neki dolaze direktno iz – dostavnog kombija.

(B92)