Ekonomija

Bojkot u BiH se nastavlja: Na udaru autosaloni, nekretnine, apoteke i trgovine

Nakon što su prethodne akcije bojkota trgovina izazvale veliku pažnju, organizatori su najavili novi, prošireni bojkot koji će trajati od 21. februara do 7. marta.

FOTO: FACEBOOK
FOTO: FACEBOOK

Ovog puta, osim prodavnica prehrambenih proizvoda, bojkot će se proširiti i na druge sektore, uključujući autosalone, trgovine autodijelovima, kupovinu nekretnina, građevinski materijal, salone namještaja, prodavnice odjeće i obuće, tehničke radnje, pekare, turističke agencije i apoteke.

FOTO: FACEBOOK
FOTO: FACEBOOK

Realnost bojkota: Šta građani mogu, a šta ne mogu izbjeći?

Iako je proširenje bojkota zamišljeno kao jači pritisak na privrednike i vlasti, neke od navedenih oblasti bit će teže bojkotovati. Primjer su apoteke, budući da su lijekovi esencijalni za zdravlje građana. S druge strane, autosaloni i kupovina nekretnina su segmenti koje mnogi ionako “bojkotuju” cijeli život, s obzirom na skupe cijene i lošu kupovnu moć.

Prvi bojkot, održan 31. januara, prema nezvaničnim informacijama, bio je najuspješniji, ali podaci Porezne uprave FBiH ne pokazuju značajan pad prometa.

Nakon toga uslijedio je i dvodnevni bojkot, čiji efekti još nisu vidljivi.