Rođen 1944. godine u Los Angelesu, DeJoria je odrastao u skromnim uvjetima. Njegov otac bio je Talijan, a majka Grkinja.
Nakon njihova razvoda, on i njegov brat ostali su s majkom, ali kada je izgubila posao, završili su u sirotištu. Već kao dijete pokazivao je poduzetnički duh, prodajući novine i božićne čestitke kako bi pomogao porodici.
Nakon završetka službenog roka u američkoj mornarici, DeJoria se suočio s teškim životnim okolnostima, bez doma i stabilnog posla.
Spavao je u parkovima i napuštenim automobilima, preživljavajući s nekoliko penija dnevno.
Put do uspjeha
Njegovo prvo ozbiljno radno iskustvo u industriji njege kose započelo je 1971. godine u laboratorijima firme “Redken”. No, zbog neslaganja s poslovnim strategijama, dobio je otkaz četiri godine kasnije. Nakon toga pridružio se firmi “Fermodil Hair Care”, gdje je postavio prodajni tim i povećao prodaju, ali je unatoč tome ponovno dobio otkaz.
Isti scenarij ponovio se i u Institutu za trihologiju, gdje su mu zbog financijskih problema morali prekinuti ugovor.
DeJoria je odlučio uzeti sudbinu u svoje ruke i posudio 700 dolara – iznos koji će mu promijeniti život. Zajedno s prijateljem Paulom Mitchellom osnovao je firmu “John Paul Mitchell Systems”, specijaliziranu za proizvode za njegu kose. Bez fizičke lokacije i trgovine, započeli su prodaju proizvoda iz prtljažnika starog automobila.
Unatoč izazovima, uključujući smrt Mitchella od raka, DeJoria nije odustajao. Fokusirao se na kvalitetu proizvoda i uspio podići tvrtku na razinu globalnog giganta kozmetičke industrije. Prvi proizvodi bili su inovativni – šampon za jednokratno nanošenje i regenerator bez ispiranja. Nakon teških prvih godina, treća godina donijela je prihod od milion dolara, što je označilo prekretnicu za kompaniju.
Ključ uspjeha bio je ulazak proizvoda u velike lance kozmetičkih salona, što je značajno povećalo prodaju. Inovativne marketinške strategije, poput distribucije uzoraka i direktnog kontakta sa salonima, dodatno su izdvojile firmu od konkurencije.
Izgradnja poslovnog carstva
“John Paul Mitchell Systems” ubrzo je stekao reputaciju proizvoda visoke kvalitete, a prodaja je nastavila rasti. DeJoria je ponovno investirao profit u razvoj proizvoda i širenje tržišta, što je osiguralo kontinuiran rast.
Godine 1989. DeJoria je sudjelovao u osnivanju “Patron Spirits”, brenda premium tekile koji je postao jedan od najuspješnijih na svijetu. Njegova poslovna filozofija, sažeta u moto “činiti dobro čineći dobro”, usmjerila je njegovo djelovanje prema održivosti i filantropiji.
Danas je DeJoria simbol upornosti i uspjeha, dokaz da je uz odlučnost i vjeru u sebe sve moguće.