Svijet

Biden regrutuje vojsku TikTok influensera

Predsjednikov tim za digitalnu strategiju povezuje se sa poznatim ličnostima na društvenim mrežama i nudi im vlastitu sobu za brifing u Bijeloj kući, prenosi Axios.

FOTO: ANADOLIJA
FOTO: ANADOLIJA

Među regrutovanima je Henry Sisson, 20-godišnji student NYU koji vodi TikTok stranicu sa više od 600.000 pratilaca. On nudi komentare o politici SAD-a i redovno promoviše moć Gen Z da pojača podršku demokratama.

Drugi regruti uključuju Vivian Tu, 29, još jednu TikTok uticajnu osobu, i Heather Cox Richardson, 61, koja piše popularni bilten na blogerskoj platformi Substack.

To dolazi kada je Bidenova administracija podržala Zakon o ograničenjima, nacrt zakona koji predlaže potpunu zabranu ili ozbiljna ograničenja dosega i moći TikToka u kineskom vlasništvu.

Kako su tenzije s Kinom rasle, sve veći broj demokrata pridružio se republikancima u pozivanju na takav zakon.

Bidenov plan da iskoristi društvene medije kako bi povećao popularnost predvodio je Rob Flaherty, koji je imenovan za pomoćnika predsjednika – što svjedoči o naglasku koji Bijela kuća stavlja na digitalnu strategiju.

‘Pokušavamo doprijeti do mladih ljudi, ali i do mama koje koriste različite platforme za dobivanje informacija i klimatskih aktivista i ljudi čiji je glavni način dobivanja informacija digitalni’, rekla je za Axios Jen O’Malley Dillon, zamjenica šefa kabineta Bijele kuće.

Planovi za stvaranje posebnog prostora za brifing u Bijeloj kući za sastanke influensera je još jedan znak da je novi poticaj ozbiljan. To bi značilo da postojeća soba za sastanke za štampu više ne bi bila jedini centar za razmjenu poruka administracije.

Sissonovi kratki videoklipovi su nekoliko puta postali viralni na TikToku. Često govori o moći birača generacije Z da utiču na izbore.

‘Republikanci su pokušali utišati svoje glasove i glasove mnogih aktivista Gen Z’, rekao je u jednom videu. ‘Nisu uspjeli i jako su podbacili. Ako ste mislili da je ovo loše za republikance, samo pričekajte do 2024. Doći će val mladih glasača koji će se pojaviti pred glasačkom kutijom i oni će glasati za plavo.’

Biden zaostaje za bivšim predsjednikom Donaldom Trumpom kada je u pitanju doseg na društvenim mrežama, posebno na platformama za videohosting kao što su YouTube i Facebook, izvijestio je Axios.

Njegova nova strategija prvenstveno će ciljati na platforme koje koriste mlađi birači, kao što su Instagram i TikTok.

Bijela kuća sada želi raditi s influenserima koji imaju lokalnu publiku koja se može mobilizirati kada on putuje u određene države na isti način na koji je njen regionalni tim izgradio odnose s lokalnim medijima.

Prošle godine Biden se sastao sa viralnom TikTok zvijezdom i transrodnim aktivistom Dylanom Mulvaneyjem u ovalnom uredu kako bi razgovarali o njegovoj tranziciji i transrodnim pitanjima u SAD-u, iako trenutno nema naznaka da će on biti dio njegove ‘vojske’.