Poznati su po svojim hrskavim tacosima, burritima i nachosima, a iza njihovog širenja na ovaj dio Europe stoji ozbiljan investicijski projekt, piše index.hr.
Dio šire evropske ekspanzije
Kako su naveli i objasnili na svojim službenim stranicama, Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) odobrila je zajam vrijedan 9,9 milijuna eura dvjema bosanskohercegovačkim tvrtkama, Aptha Global i Tastra, koje su zadužene za otvaranje Taco Bell restorana u Hrvatskoj i Sloveniji, te širenje KFC-a u Bosni i Hercegovini.
Otvaranje Taco Bella kod nas dio je većeg plana ulaska ovog američkog brenda na evropsko tržište. Nakon Irske i Njemačke, Hrvatska i Slovenija su sljedeće destinacije. Planira se otvorenje oko 30 novih restorana do kraja 2027., a projekt uključuje i zapošljavanje osoba koje su trenutno slabije zastupljene na tržištu rada – uključujući žene i osobe s invaliditetom.
Fokus na održivost i uključivost
Ovaj projekt prvi je u regiji koji povezuje franšizni model brze hrane s načelima cirkularne ekonomije. Cilj je smanjiti otpad, povećati energetsku učinkovitost i koristiti obnovljive izvore energije. Od ukupnog iznosa, 1,8 miliona eura dolazi iz Globalnog fonda za okoliš (GEF), kroz inicijativu koja promiče zelenu tranziciju u poslovanju.

Šta je zapravo Taco Bell?
Osnovan 1962. godine u Kaliforniji, Taco Bell je poznat po svom modernom pristupu meksičko-američkoj kuhinji. U njihovoj ponudi nalaze se jela poput nachosa, burrita, quesadilla, njihovog popularnog Crunchwrap Supremea ili Cheesy Gordita Cruncha. Brend je poznat po čestom uvođenju noviteta u ponudu i pristupačnim cijenama, zbog čega je omiljen mladima.
Točna lokacija i datum otvaranja prvih Taco Bell restorana u BiH Hrvatskoj još nisu službeno potvrđeni, no s obzirom na dinamiku projekta, očekuje se da bi prvi restorani mogli otvoriti vrata već ove godine.