Istarski mladi muzičar i ovog puta uspio je iznenaditi obožavatelje i ponuditi im ljetni hit kakav nisu očekivali.
Na valu najave velike evropske turneje „Meow Back“ zakazane za proljeće 2025. koja će obuhvatiti sveukupno 26 nastupa u 20 zemalja u novoj pjesmi “and I” Lasagna je usporio ritam i predstavio retro imidž. Uz više od 50 miliona sveukupnih streamova pjesme „Rim Tim Tagi Dim“ koja je dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Evroviziji u Malmöu, drugoplasirani na takmičenju Baby Lasagna u posljednje vrijeme broji čak 4 miliona slušatelja mjesečno na streaming platformama, a pozornost koju je pred izlazak dobivala pjesma „and I“ ukazuje na to da se apetit za muzikom Baby Lasagne samo povećava.
Dražesna ljubavna pjesma može se opisati kao muzički lonac pun iznenađenja; prožeta je teatralnim momentima, promjenama u tempu, a ne nedostaje ni maštovitih referenci na talijansku kuhinju.
„Pjesmu „and I” zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju ovaj put publika iščekuje“, izjavio je muzičar pred izlazak singla.
„Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma „and I” jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na “novo lice lazanje”. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta – to prepuštam slušateljima.”
Na dosad neistražene sonične teritorije Marko Purišić aka Baby Lasagna uputio se uz pomoć tima s kojim je i dosad surađivao, uključujući i njegovu zaručnicu Elizabetu Ružić koja je režirala muzički videospot nadahnut retro estetikom pedesetih koja savršeno upotpunjava vrckasti duh pjesme, prenosi Gloria.hr.