Ovom premijerom Opera Narodnog pozorišta Sarajevo zaokružuje trilogiju američkih kompozitora Gian Carla Menottija, Georgea Gershwina i Douglasa Moora.
U predstavi učestvuju Opera NPS, članovi Baleta NPS i Sarajevska filharmonija. U operi „Gallantry“ uloge će ostvariti: Jana Cvetković/Amila Ravkić/Adelisa Saračević, Hana Salihović/Laura Kozlinger, Ermin Ašćerić, Erol Ramadanović/Tomislav Perić i član baletnog ansambla Ivan Salonski.
Baletni ansambl čine: Jovana Milosavljević Lovrenović , Sabina Sokolović, Selma Štrbo, Nadža Pušilo/Marijana Marić, Til Čmančanin, Ivan Salonski, Bulat Gareev i Goran Staniškovski/DenisZhuchenko.
„Gallantry je opera koja svesno ulazi u jezik sapunice kako bi ga razoružala iznutra. U njenom jezgru je kritika jednog društvenog modela koji je ženama obećavao identitet kroz potrošnju, a zapravo ih pretvarao u potrošačice sopstvenih frustracija. Sapunice, proizvod sredine veka, bile su reklame sa radnjom. Snovi američkih domaćica o lepoti, ljubavi i dostojanstvu bili su filtrirani kroz idealizovane junakinje koje su živele tačno onako kako im reklame nalažu. U toj perverziji snova – gde uteha dolaziu obliku sapuna, voska i ruža – Gallantry nalazi svoj ironični ton. I upravo zato je opera: jer zna da podigne kič na pijedestal samo da bi ga oborila. Kada opera imitira sapunicu, a sapunica je već imitacija života, nastaje dvostruka refleksija. Gallantry koristi ovu dvostruku distancu da bi precizno secirala jedno doba: Ameriku 1950-ih, kada su žene bile zatvorene u domu, zatrpane poslovima i usmerene ka nedostižnom idealu ženstvenosti. Televizija im je davala eskapizam, ali pod uslovom da ostanu taoci reklama. Savršena žena iz sapunice nije postojala, ali proizvodi koje je koristila – sapuni, voskovi, kreme – bili su stvarni. Ova opera nas poziva da slušamo, ali i da gledamo pažljivo: u svetu u kojem je i ljubav samo reklama, šta ostaje autentično?“ – zapisao je reditelj Aleksandar Nikolić.

U sklopu premijernog izvođenja opere „Gallantry“ bit će izvedena i opera buffa „Telefon“ kompozitora Gian Carla Menottija, u režiji Aleksandra Nikolića uz pratnju Sarajevske filharmonije kojom će dirigovati maestro Bakir Samardžić te broadwayska jazz opera „Blue Monday“ kompozitora Georgea Gershwina, u režiji Aleksandra Nikolića, uz pratnju Sarajevske filharmonije kojom će dirigovati maestro Bakir Samardžić.
U naslovnim ulogama u operi „Telefon“ slušat ćemo Aidu Čorbadžić i Erola Ramadanović, te uživati u igri članova baletnog ansambla Narodnog pozorišta Sarajevo. Scenografiju potpisuje Josip Lovrenović, kostimska rješenja uradila je Ata Omerbašić, a koreografiju Aleksandar Ilić.
U jazz operi „Blue Monday“ uloge će ostvariti: Ileš Bečei, Melisa Hajrulahović -Tomić, Tomislav Perić, Siniša Markanović, Nedim Bašić, Adis Ismić, Željka Katavić Pilj, Dorijan Marić i članovi baletnog ansambla NPS. Koreografkinja je Belma Čečo Bakrač, scenograf Josip Lovrenović, kostimografkinja Senka Ranosavljević, dizajner svjetla Moamer Šaković.
Prvo reprizno izvođenje je u ponedjeljak, 30. juna sa početkom u 19:30 sati.
Ulaznice za predstave u produkciji Narodnog pozorišta Sarajevo mogu se kupiti online putem zvanične web stranice Narodnog pozorišta Sarajevo, platforme www.karter.ba ili direktno na blagajni Narodnog pozorišta.