Ljudi svakodnevno dolaze na njegovo imanje da se druže i maze sa gotovo 90 magaraca. Alen je za portal BosnaInfo ispričao svoju priču o magarcima, farmi i biznisu “Mali Farmer”.
– Kada smo 2012. godine u Željeznom polju kupili magaricu Cecu, ovo smo sanjali, ali smo mislili da je samo san. Sreća, nije – ističe Jusupović, navodeći da je iza projekta mnogo rada, truda, inovacija i želje.Ceca je nakon samo 13 dana rodila Cicu i obje su na farmi i dan danas.
Magarci su, kaže, jako druželjubive životinje, imaju svoj socijalni život te ljude oko sebe gledaju kao dio svog krda.
– Jako su tvrdoglave životinje, ali ta tvrdoglavost proističe iz njihove inteligencije. Mi bez problema upravljamo sa 83 magarca, a noćno zatvaranje u štalu traje maksimalno deset minuta – ističe Alen.Magarci su izabrani zbog izuzetnih svojstava magarećeg mlijeka.




– Ovo mlijeko je od davnina poznato po svojim zdravstvenim prednostima, a danas se sve više koristi kao prirodni lijek za jačanje imuniteta, probleme s disanjem, probavu i njegu kože. Nutritivno bogato i hipoalergeno, magareće mlijeko je u potražnji među ljudima koji traže prirodne i zdrave alternative – ističe Alen.
Naglašava da se magareće mlijeko s farme također koristi u kozmetičke svrhe, gdje je prepoznato po svojim hidratantnim i regenerativnim svojstvima. Kreme, losioni i sapuni na bazi ovog mlijeka postaju popularni zbog svoje nježnosti prema koži i prirodnih sastojaka.
– Osim proizvodnje mlijeka i kozmetike, farma nudi i različite aktivnosti koje privlače turiste i ljubitelje životinja. Jedna od najpopularnijih atrakcija je jahanje na konjima, ali i smještaj u bungalovima što pruža priliku za uživanje u prirodi, dok se upoznaje farma i životinje izbliza – dodaje Alen.
Navodi da magareće mlijeko i proizvodi od njega postaju sve popularniji u BiH, ali i šire. Ljudi sve više prepoznaju zdravstvene i kozmetičke prednosti ovog mlijeka, što otvara prostor za rast i širenje.




Farma “Mali Farmer” predstavlja primjer kako se tradicionalni uzgoj može kombinirati s modernim ekoturizmom i prirodnom proizvodnjom. Sa svakim novim posjetiteljem i kupcem, farma postaje sve važniji dio lokalne zajednice, dok istovremeno promiče ideju održivog razvoja i prirodnog načina života.