IT

Activision Blizzard više zaradi od Candy Crusha nego od Overwatcha, WOW-a i Call of Dutya zajedno

Zadnji financijski izvještaj tvrtke Activision Blizzard pokazalo je opadanje zarade u gotovo svim segmentima osim u poslovanju s mobilnim igrama.

FOTO:
FOTO:

Jednostavno rečeno, Candy Crush gazi sve pred sobom.

Nedavno smo saznali da je aktivnost igrača u Call of Duty serijalu pala na najniže grane u zadnje tri godine. Opće je prihvaćeno da Call of Duty: Vanguard nije bio naročito interesantan publici i to se uvelike odrazilo na prodaji igre te zaradi Activisiona. Ni njihova druga polovica – Blizzard – nije imala ništa bolji period između četvrtog i sedmog mjeseca te su također zabilježili lošije rezultate nego u isto vrijeme prošle godine, piše HCL.

Zapravo, svi segmenti poslovanja Activision Blizzarda bili su lošiji u tom periodu. To jest, svi osim jednog – mobilne igre zaradile su im značajno više novca nego prošle godine. Vjerovatno biste pretpostavili da je to zbog lansiranja Diablo Immortala, ali ta je igra donijela tek mali djelić zarade jer čak 82% zarade dolazi od igara tvrtke King. Tu se prvenstveno misli na serijal Candy Crush koji je već petu godinu za redom najunosnija mobilna igra na tržištu SAD-a.

Da stvari stavimo u pravu perspektivu… Od četvrtog do sedmog mjeseca 2022. Activision Blizzard je od mobilnih igara uprihodio 831 milion dolara. To je toliko velik iznos da im cijelo poslovanje na PC platformi i svim konzolama zajedno nije donijelo toliko novca. Od PC igara i transakcija tako su uprihodili 332 miliona dolara, a od konzola 376 miliona dolara.

Kako ističe PC Gamer, sve do nedavno je omjer prihoda triju izvora bio podjednak. No, pad interesa za igrama na PC-ju i konzolama u ovom je periodu bio značajan, dok se igrama za mobitele nije dogodilo isto.