Ulaznice su dostupne u prodaji putem online platforme www.karter.ba.
Od 2013. ekipa satiričnog portala Njuz.net je autor jedne od najpopularnijih TV emisija “24 minuta sa Zoranom Kesićem”. Od 2020. godine kreiraju podcaste i satirične vijesti na svom YouTube kanalu.
Trenutno broje 75 hiljada pratilaca na kanalu koji redovno prate njihov Njuz Podkast, POPkast i Njuz kviz. Za sebe kažu da razgovaraju o bitnim i onako bitnim temama i propuštaju ih kroz Njuz Net filter.
Njuz.net je nastao kao satirični portal koji od 2010. godine objavljuje izmišljene vijesti, pod sloganom „Vesti u ogledalu“. Od nastanka do danas, Njuz je objavio preko 7.000 tekstova, grafika, kvizova, foto galerija i drugih sadržaja i zauzeo zapaženo mjesto na satiričnoj sceni u Srbiji, ali i u regionu.
Popularnosti sajta umnogome su doprinijele i njihove kolege iz ozbiljnih medija koji su nebrojeno puta prenijeli Njuzove vijesti kao prave. Jula 2013. u udžbeniku “Direktni marketing” za Ekonomski fakultet u Kragujevcu, kao istinita, prenijeta je satirična vijest da je Facebook zabranio korištenje Facebooka zaposlenima u toku radnog vremena.
Njuz.net je dobitnik više nagrada, od kojih je najznačajnija nagrada “Dimitrije Davidović” za uređivačku politiku 2011. godine, koju dodjeljuje Udruženje novinara Srbije, a prije koje redakcija uopšte nije ni znala da ima uređivačku politiku.
Iste godine, SHARE konferencija je dodijelila Njuz.netu nagradu za aktivizam na društvenim mrežama.