Kompanija je u pomenutom periodu ostvarila prihod od 33,8 milijardi evra, što je pad od 7,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu, prenosi “Viršaftsvohe”.
BMW je prvom tromjesečju ove godine prodao 586.000 vozila, za 1,4 odsto manje nego lane, a na ključnom kineskom tržištu se suočio sa žestokom konkurencijom tamošnjih brendova koja je negativno uticala na sve evropske brendove.
Uprkos slabom početku godine i negativnim signalima sa ključnih tržišta, BMW ostaje pri prognozi da će dobit pre oporezivanja u 2025. ostati na nivou prethodne godine, što bi značilo približno 11 milijardi evra. U zvaničnom izvještaju se, međutim, upozorava da bi dalje promjene carina i globalna neizvesnost mogle izazvati odstupanja od plana.
Kompanija se još nije suočila sa efektima viših američkih carine, ali nove tarife bi mogle da donesu milijarde evra dodatnih troškova, prenosi Tanjug.