Ta zajednička promocija HTZ-a i nacionalnog avioprijevoznika održana je ove sedmice u Pragu predstavnicima više od 50 čeških turističkih agencija i touroperatora.
– Češka je važno tržište za ukupne turističke rezultate u Hrvatskoj, koja je i dalje među najpopularnijim inozemnim destinacijama čeških ljubitelja putovanja. Prošle godine su češki turisti ostvarili više od pet milijuna noćenja u Hrvatskoj i ove godine to želimo zadržati, iako neće biti lako jer se globalni sektor putovanja suočava s brojnim izazovima. Ipak, siguran sam da će veliki broj čeških turista birati hrvatske destinacije, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Rukovodilac prodajnog tržišta Croatia Airlinesa za srednju Evropu Mato Radić na promociji u Pragu rekao je da bi te letove trebali obavljati novim avionima Airbus A220.
– Očekujemo vrlo dobar interes i popunjenost u oba smjera, i za turistička i poslovna putovanja, a kreirali smo i atraktivne pakete i cijene za tu liniju, kazao je Radić, dodajući da će tokom ljetne sezone imati i letove Split-Prag i Dubrovnik-Prag.