“Uspješan javni prijevoz je ključ kvalitetnog života u jednom gradu kakav je Sarajevo”, rekao je Šteta i rekao da je javni prijevoz bio devastiran.
Podsjetio je da je obnovljena postojeća tramvajska pruga te je kupljeno 25 novih tramvaja i 25 novih autobusa, dok je još 10 novih autobusa naručeno.
Istakao je da gradnja saobraćajnica predstavlja osnovni izazov.
“Ono za šta ja mogu reći kada može biti gotovo i kada mi planiramo jeste od dana kada dobijemo građevinsku dozvolu od nadležnog organa. Tek tada možemo raspisati tender i nakon toga uvesti izvođače na teren. Kanton Sarajevo nikada ranije nije imao nastavak Prve transverzale od tunela u Hotonju do Jošanice. Cilj je da se Prva transverzala spoji s autoputem. Direkcija za puteve trenutno je u fazi raspisivanja javnog poziva, tj. tendera za idejno rješenje”, rekao je Šteta.
Dodao je da je vrijeme izazov, jer Ministarstvo saobraćaja KS ne može raspisati tender niti krenuti s radovima dok se ne zavši tenderska procedura te dok ne dobije potrebnu dokumentaciju od općina.
“U ime Kantona Sarajevo, rješavanje imovinskih odnosa vodi Zavod za izgradnju KS, zajedno s nadležnim općinama, zavisno od toga gdje se projekat realizuje. Ono što znam jeste da postoji mnogo izazova, i da mnogi predmeti završe na sudu. Sud tada odlučuje po svojim procedurama ko je u pravu, a mi u Ministarstvu saobraćaja možemo samo čekati da se ti procesi završe. Tek kada se završe i kada je jedan ugovor spreman za isplatu, sredstva iz budžeta KS koja stoje na raspolaganju Ministarstvu saobraćaja se isplaćuju. Od 2019. godine do kraja 2024. godine Zavod za izgradnju KS riješio je oko 110 predmeta na dionici Prve transverzale u okviru rješavanja imovinsko-pravnih odnosa, a mi smo platili nešto više od 25 miliona KM. Poređenja radi, do 2019. godine bilo je završeno 0 predmeta i isplaćeno 0 KM. Od 2019. godine 110 predmeta i 25 miliona KM. Ipak, to još uvijek nije zadovoljavajući tempo”, rekao je Šteta.