Francuski proizvođač luksuzne robe Louis Vuitton, LVMH (koji osim Louisa Vuittona posjeduje i modnu marku Dior) u prvom je ovogodišnjem tromjesečju imao tri posto manje prihode nego u prvom kvartalu prošle godine, što pripisuje neprijateljskoj američkoj trgovinskoj politici.
Analitičari su očekivali rast prihoda od dva posto. Dionice LVHM-a pale su u utorak osam posto, jer je njegov konkurent Hermes preuzeo prvo mjesto među proizvođačima luksuzne robe po tržišnoj kapitalizaciji.
Ove su godine dionice LVHM-a pale 23 posto i među najgorima su na pariškom indeksu CAC40.
Ažuriranje za prvo tromjesečje dovelo je do pada dionica francuskog luksuznog diva u utorak za 7,8 posto, brišući oko 23 milijarde dolara s njegove tržišne vrijednosti.
Završio je dan s tržišnom kapitalizacijom od 244,39 milijardi eura ili 277,42 milijarde dolara, prema podacima FactSeta. U međuvremenu, Hermesove dionice u Parizu zatvorile su 0,2% više, dajući firmi tržišnu vrijednost od 248,62 milijarde eura.
Predvodnik industrije, LVMH objavio je pad prodaje u prvom tromjesečju, pogođen slabijom potražnjom kineskih kupaca u usporedbi s prošlom godinom i padom na američkom tržištu u maloprodaji Sephora kozmetičkih proizvoda te odjelu vina i alkoholnih pića.