Ekonomija

Sarajevskom Euro-Asfaltu izmaknuo veliki posao u Hrvatskoj

Gotovo devet mjeseci nakon što je raspisan tender, u Hrvatskim cestama otvorene su ponude za gradnju manjeg dijela buduće brze ceste između Splita i Omiša – konkretno, za dionicu od Dugog Rata do Omiša te spojnu cestu od čvora Dugi Rat do Jadranske magistrale.

FOTO: ILUSTRACIJA/EURO-ASFALT
FOTO: ILUSTRACIJA/EURO-ASFALT

Najnižu cijenu, za dlaku nižu od kineskog China Road and Bridge Corporationa (CCRC), ponudio je konzorcij firmi u kojem se nalaze hrvatski Texo Molior i dvije turske firme.

Izuzetno zahtjevnu dionicu buduće ceste, koja će se protezati obroncima iznad Dugog Rata i Omiša, ovaj konzorcij nudi izgraditi za oko 84,7 miliona eura eura bez PDV-a, a kineski CCRC za 84,9 miliona eura – dakle razlika jedva iznosi 200 hiljada eura.

Na tenderu je učestvovao i sarajevski Euro-Asfalt s cijenom od 90,7 miliona eura.

Sada dakako slijedi procedura pregleda ponuda, a potom i potpisivanja ugovora o gradnji i uvođenje u posao, izvijestio je hrvatski tportal.

Texo Molior sa sjedištem u Cavtatu jedna je od brzorastućih građevinskih kompanija u Hrvatskoj. Osnovana je 2012. godine i u vlasništvu je Antoana Kralja.

Splitska obilaznica

Ova dionica brze ceste, koju se naziva i splitskom obilaznicom, dvotračna je i ima dužinu od tri kilometra te se nastavlja na dovršeni most iznad Omiša i zapravo napokon predstavlja obilaznicu tog grada. Buduća spojna cesta do mjesta Dugi Rat dužine je 4,5 kilometara.

Tender je za ovu dionicu procijenio vrijednost radova na 87 miliona eura, a nakon što oni započnu, trebali bi trajati čak 42 mjeseca, odnosno tri i po godine.

Na brzoj cesti Split – Omiš radovi se trenutno izvode na njenom najzapadnijem dijelu u predgrađu Splita, a njihov dovršetak predviđa se za otprilike dvije godine.