Najnižu cijenu, za dlaku nižu od kineskog China Road and Bridge Corporationa (CCRC), ponudio je konzorcij firmi u kojem se nalaze hrvatski Texo Molior i dvije turske firme.
Izuzetno zahtjevnu dionicu buduće ceste, koja će se protezati obroncima iznad Dugog Rata i Omiša, ovaj konzorcij nudi izgraditi za oko 84,7 miliona eura eura bez PDV-a, a kineski CCRC za 84,9 miliona eura – dakle razlika jedva iznosi 200 hiljada eura.
Na tenderu je učestvovao i sarajevski Euro-Asfalt s cijenom od 90,7 miliona eura.
Sada dakako slijedi procedura pregleda ponuda, a potom i potpisivanja ugovora o gradnji i uvođenje u posao, izvijestio je hrvatski tportal.
Texo Molior sa sjedištem u Cavtatu jedna je od brzorastućih građevinskih kompanija u Hrvatskoj. Osnovana je 2012. godine i u vlasništvu je Antoana Kralja.
Splitska obilaznica
Ova dionica brze ceste, koju se naziva i splitskom obilaznicom, dvotračna je i ima dužinu od tri kilometra te se nastavlja na dovršeni most iznad Omiša i zapravo napokon predstavlja obilaznicu tog grada. Buduća spojna cesta do mjesta Dugi Rat dužine je 4,5 kilometara.
Tender je za ovu dionicu procijenio vrijednost radova na 87 miliona eura, a nakon što oni započnu, trebali bi trajati čak 42 mjeseca, odnosno tri i po godine.
Na brzoj cesti Split – Omiš radovi se trenutno izvode na njenom najzapadnijem dijelu u predgrađu Splita, a njihov dovršetak predviđa se za otprilike dvije godine.