Primijetila sam da su žene nedovoljno zastupljene u udžbenicima historije. Kroz projekt „Historybook“ zamislili smo kako bi izgledao njihov život da su imale društvene mreže. Učenici su kreirali profile historijskih ličnosti, istraživali slike, članove porodice i njihove interakcije, simulirajući njihov virtuelni život. Tako su učili kroz zabavu i istraživanje – objasnila je Džafić.
Ovo nije prvi put da su inovativne metode nastavnice Džafić privukle pažnju – kroz projekte poput makete japodske sojenice, filma o džamiji Fethiji i aktivnosti poput “Noći u muzeju”, ona ne samo da čuva kulturnu baštinu nego inspirira najmlađe generacije na kreativno razmišljanje.
Gradonačelnik Sedić pohvalio je njen rad kazavši da je oduševljen inovacijama nastavnice Džafić.
– Pokazala je kako se moderni interesi djece, poput društvenih mreža, mogu spojiti s naučno-istraživačkim radom na kreativan način – izjavio je Sedić.
Osvojenom nagradom, nastavnica Maja Džafić stekla je pravo na učešće u globalnom takmičenju “Global Teacher Prize”, što dodatno potvrđuje njen uspjeh i značaj njenog rada za obrazovanje u BiH.