“Nije istina da smo isporučili Aerodrom Sarajevo. Mislim da sarajevski aerodrom također treba ići u koncesiju. Ja ne upravljam tim ministarstvom i Federalnom vladom da bih isporučio aerodrom, kazao je Forto u emisiji “Crvena olovka“ Alfa TV..
“Svaki put kad razgovaram sa premijerom Nikšićem o ovome, kažem mu da bih volio da Sarajevo prati trend i da ne ostanemo u nekom vakuumu koji će biti na štetu građana. Mislim da je misija sarajevskog aerodroma da ima što veći broj putnika i destinacija, a kako bi naši građani mogli da za normalne cijene dođu gdje žele”, rekao je Forto.
U Aerodromu Sarajevu su prošle godine izjavili da kao optimalan prepoznaju hibridni model koncesije, u kojem koncesionar investira u projekat, a zauzvrat u odgovarajućem procentualnom iznosu učestvuje u raspodjeli dobiti, odnosno upravljanju i vlasništvu. Krajnji cilj investiranja bi bio povećanje broja destinacija, aviooperacija i putnika.
U tom slučaju Međunarodni aerodrom Sarajevo ostaje operator, zaposlenici se zadržavaju, a po isteku koncesijskog perioda cjelokupna imovina ostaje vlasništvo FBiH.