Magazin

Svaki četvrti Amerikanac generacije Z želi biti influencer

Istraživanje koje je provela agencija za digitalni marketing Higher Visibility pokazalo je da sve više mladih iz generacije Z, rođenih između 1995. i 2012. godine, želi raditi kao influenceri.

FOTO: SCREENSHOT/YOUTUBE
FOTO: SCREENSHOT/YOUTUBE

Istraživanje je prošlog mjeseca provedeno metodom ankete na uzorku od hiljadu mladih Amerikanaca u dobi od 16 do 25 godina. Udio mladih koji žele biti influenceri kreće se od 33 posto na Srednjem Zapadu (Midwest) do 41 posto na zapadu zemlje.

FOTO:
FOTO:

“Možda još više iznenađuje podatak da više mladića iz generacije Z (20%) nego djevojaka (13%) smatra da je posao influencera njihov jedini izbor što se tiče karijere. Gotovo polovina muških ispitanika se složila da je influencer na društvenim mrežama dobar izbor karijere”, stoji u izvještaju agencije.

“Preko 38% ispitanika se složilo da tržište treba još influencera na društvenim mrežama, dok njih 34% smatra da zna kako postati uspješno u tom poslu”, dodali su.

Svaki peti pripadnik generacije Z, izvještava Higher Visibility, dao bi otkaz na poslu da postane influencer, dok bi 12% njih zbog toga prekinulo školovanje na fakultetu.

“Nije tajna da posao influencera dolazi s puno pogodnosti. Pitali smo generaciju Z koje su najveće pogodnosti tog posla. Na prvom su mjestu istaknuli besplatne proizvode, dok je zarada na drugom mjestu. Na trećem je pak mjestu mogućnost upoznavanja drugih influencera”, saopćili su iz agencije.