Organizirana od strane Privredne komore FBiH, konferencija je okupila predstavnike vladinog sektora, realnog sektora, medija i Komore.
Potpredsjednik Privredne komore FBiH Marko Šantić istaknuo je da je konferencija održana u cilju boljeg pozicioniranja i prepoznatljivosti domaćih proizvoda, što je posebno važno s obzirom na napredak BiH prema jedinstvenom tržištu Europske unije.
Konferencija je uključivala tri ključna panela: ”Strateško komuniciranje ekonomskih politika”, ”Realni sektor u medijskom labirintu”, te ”Potrošački etnocentrizam i mediji”.
Zaključci konferencije poslužit će kao smjernice za sve aktere u medijskom prostoru, naglasio je Šantić.
Govoreći o panelu “Strateško komuniciranje ekonomskih politika,” Šantić je naglasio potrebu za prepoznavanjem i plasiranjem pozitivnih vijesti iz domaće privrede, što zahtijeva osposobljavanje novinara za prepoznavanje takvih tema.
U panelu “Realni sektor u medijskom labirintu” predstavnici realnog sektora izrazili su zadovoljstvo suradnjom s medijima, predloživši aktivnu ulogu medija u kreiranju vijesti kako bi se osnažilo domaću privredu.
Predložena je izrada ekonomskog priručnika za novinare kako bi se poboljšalo oblikovanje i plasiranje privrednih vijesti.
Osvrnuvši se na treći panel ”Potrošački etnocentrizam i mediji”, Šantić je ukazao na kampanju i dodjelu znakova kao što su ”Izvorno domaće” i ”BH kvaliteta”, koje su zaštitili u Institutu za intelektualno vlasništvo BiH, a koji će ukazati na važnost promoviranja domaćih proizvoda.
Istodobno, kako bi se ovaj segment dodatno osnažio, važno je njegovati sinergijski pristup medija, realnog sektora te Privredne komore i vlasti u cilju stvaranja boljeg poslovnog ambijenta.
Šantić je zaključio kako će Gospodarska komora nastaviti s organizacijom ovakvih konferencija u suradnji s vladinim i realnim sektorom, akademskom zajednicom i medijima, s ciljem promicanja ekonomskih politika na pristupačan način.