Nakon što je TikTok eksplodirao u popularnosti, druge internet kompanije su shvatile da su kratki video snimci osvojili mlađu generaciju i da su brzo razvile nove proizvode koji su bili konkurentni platformi. Međutim, ako trošite vrijeme na videozapise na nekoliko aplikacija i web stranica, lako možete vidjeti da kreatori imaju tendenciju da ponovo objavljuju iste video zapise na više servisa na primjer, mnogi Instagram Reels su također TikTok videozapisi, piše itmixer.
Na web-stranici u vlasništvu Google-a navodi se da ima vodeni žig Shorts tako da „gledaoci mogu vidjeti da se sadržaj koji se dijeli na različitim platformama može pronaći na YouTube Shorts-u.“ Zvuči kao da se nada da bi nova funkcija mogla podići svijest o tome da također ugošćuje kratke video zapise i navesti vas da je isprobate i koristite u odnosu na konkurente.
YouTube je prvi put lansirao svoj video format kratkog formata u Indiji 2020. godine prije nego što ga je prošle godine objavio u 100 zemalja. Nekoliko mjeseci kasnije, izdvojila je 100 miliona dolara kako bi počela plaćati kreatore Shorts filmova. Do juna ove godine, YouTube je rekao da Shorts već ima 1,5 milijardi aktivnih, prijavljenih mjesečnih korisnika, što je mnogo više od milijardu mjesečno aktivnih korisnika za koje je TikTok rekao da ih je dosegao u septembru 2021.