A ta je kako će verzije Quadrifoglio ostati u ponudi. Pritom možemo zaboraviti na odlični 2.9 V6 biturbo motor. Prvi čovjek tvrtke Jean-Philippe Imparato je u intervjuu za australski CarSales potvrdio kako će oznaku djeteline s četiri lista nositi električni modeli. Njihovi pogoni će raspolagati snagom između 900 i 1000 KS, što je otprilike dvostruko više od današnjih top izvedbi modela Giulia i Stelvio.
Imparato pritom objašnjava i kako će privući kupce. Stavit će ih za upravljač izvedbi Quadrifoglio i ponuditi nezaboravno iskustvo vožnje. Naime, marka želi dati prednost iskustvu vožnje umjesto podacima o ubrzanju i vremenu kruga na Nürburgringu kojima su neki proizvođači automobila danas opsjednuti.
Spomenimo još jednu informaciju, a to je da Alfa Romeo priprema još jedan posebni model koji će voziti na benzin. Bit će pozicioniran iznad top izvedbi prije spomenutih modela, a premijera će biti do kraja godine. Navodno se radi o dostojnim nasljednicima modela 4C i 8C, ali i jednako dostojnom oproštaju od motora s unutrašnjim sagorijevanjem.