“Ja imam izravno terećenje na mobilnom bankarstvu za račune Gradske plinare Zagreb. I sad, ja svejedno dobivam izvješća i račune. Danas mi se skida s računa 160 eura i 93 centa, što bi značilo da je moja akontacija bila mnogo viša nego je to uobičajeno. Odem pogledati uplatnice i vidim da su uplatnice izdane prije Nove godine i na njima vidim da je moj račun 160.93 kune. Lijepo pored toga piše da to iznosi 21.36 eura”, kaže Zagrepčanka.
Nakon toga je nazvala banku, misleći da se pogreška možda dogodila s njihove strane.
“Gospođa s kojom sam razgovarala u banci mi je rekla da su oni upoznati s tim, da nije njihova greška, nego je Plinara svima poslala takve račune. Rekla mi je da su odmah priznali grešku, ali nitko ne zna kako i kada će se to ispraviti”, kaže gospođa čiji su podaci poznati redakciji.
Odgovor je neuspješno pokušala dobiti i u Gradskoj plinari Zagreb – Opskrbi.
“Ja sam odmah pisala i Plinari, ali njih ni na telefon ne možete dobiti. Ja nisam baš u takvoj situaciji da ću sutra zbog toga ostati gladna, ali nije mi svejedno je li mi s računa dignuto 160 eura ili 20 eura. Vjerojatno će veliki broj ljudi biti u toj situaciji. Ja ne znam kome se obratiti osim banci ili Plinar, koja mi ne odgovara”, kaže.
Javili su nam se i drugi čitatelji kojima su s računa skinuti mnogo veći iznosi, nekima i do 800 eura.
Index je poslao upit Plinari Zagreb, ali nam još nisu odgovorili. Njihov odgovor ćemo objaviti kad ga dobijemo.