IT

Ovo su Aiden i Aiko, AI pripravnici koji su dobili posao u marketinškoj agenciji

Postoji puno straha i pompe oko toga kako će se novi AI alati "integrisati u kreativnim timovima".

FOTO: PR WEEK
FOTO: PR WEEK

Američka marketinška agencija Codeword zaposlila je dva AI pripravnika na tri mjeseca Aidena i Aiko. Sami su odabrali svoja imena i vizualnu prezentaciju, uz malu pomoć i usmjerenja voditelja. U Codewordu će se pridružiti timu od 106 ljudi, piše PR Week.

Aiko će raditi s “ljudskim kolegama” iz dizajnerskog tima na zadacima prikladnim za pripravnike, poput uređivanja fotografija, izrade skica, koncepta i grafičkog dizajna. Aiden će raditi s uredničkim timom i bavit se prikupljanjem informacija, pa i pisanjem tekstova i analizom vijesti. U objavi na službenom blogu kompanije navodi se da će pripravnici, ako njihovo stažiranje bude uspješno, “biti zaposleni na puno radno vrijeme“.

Partner u kompaniji Kyle Monson rekao je da postoji puno straha i pompe oko toga kako će se novi AI alati “integrisati u kreativnim timovima”.

“Kao agencija koja se bavi kreativnim i tehnološkim svijetom, želimo istražiti kako može izgledati saradnja ljudi i vještačke inteligencije. I učinit ćemo to javno, tako da naš tim i naša zajednica mogu učiti iz ovog eksperimenta”, dodao je Monson.

Razrađujući dalje prirodu posla novih zaposlenika, Codeword u blogu navodi da će Aiden i Aiko raditi na prezentacijama za sastanke, možda i ažurirati blog kompanije. Prema saopćenju za medije, od Aidena i Aiko neće se očekivati da proizvedu nešto što se može direktno predstaviti klijentima, ali će raditi na zadacima u kojima je vještačka inteligencija dobra.

“Ovdje vidimo gomilu potencijala za bržu proizvodnju radova, ali i micanje nekih banalnijih zadataka kako bi se naši ljudi mogli bolje usredotočiti na stvarni posao visoke vrijednosti za naše klijente”, rekao je Terrence Doyle, viši urednik u kompaniji.

Doyle je ustvrdio da je zapošljavanje pripravnika za vještačku inteligenciju prilika da se “zatupljujući i dugotrajni zadaci” prenesu na “pripravnike bez emocija koji se ne mogu dosađivati” kako bi se ostali mogli usredotočiti na teže zadatke. “Ipak, ja sam bivši slobodni novinar i bavim se ghostwritingom (pisanje iz sjene) za Codewordove klijente, pa bih lagao kad bih rekao da nisam bio prestravljen kreativnim – ili, bolje rečeno, nemilosrdno produktivnim – kapacitetom vještačke inteligencije”, rekao je.

Codeword ne vjeruje u zapošljavanje pripravnika bez plaće, čak i ako nisu ljudi. Zbog toga će Grace Hopper Celebrationu donirati iznos ekvivalentan plaći za dvoje pripravnika.

Otkako su aplikacije poput ChatGPT-a stekle popularnost, sve češće se raspravlja o tome bi li i kako AI (vještačka inteligencija) mogla zamijeniti ljude. Dok neki pozivaju na potpuni bojkot takvih aplikacija, drugi vjeruju da vještačka inteligencija može biti od koristi ako se pravilno koristi