IT

Novo smaranje iz globalne platforme: YouTube uvodi reklame od 30 sekundi koje se ne mogu prekinuti

Frustrirani ste količinom reklama na YouTube platformi? Pripremite se za novu rundu frustracija jer na ekrane stiže poluminutni marketing koji se ne može prekinuti.

FOTO: ILUSTRACIJA/THE VERGE
FOTO: ILUSTRACIJA/THE VERGE

Iz YouTubea su najavili da će uskoro uvesti novu vrstu reklama na svoju platformu. Biće to poluminutne reklame bez mogućnosti prekidanja. Na vašu sreću ili nesreću, ta vrsta reklama će za sada biti nametnuta samo u YouTube aplikaciji za televizore.

Takođe je otkriveno da YouTube eksperimentiše i s uvođenjem reklama koje bi se pojavile prilikom pauziranja video sadržaja. Za sada nije poznato da li će to biti “tihe” reklame ili će se za tišinu u pauzi morati isključiti i zvuk.

Što se tiče zaobilaznih rješenja za blokiranje reklama, u YouTubeu istražuju kako da blokiraju to blokiranje. Preciznije rečeno, u budućnosti bi YouTube mogao da blokira reprodukciju sadržaja na svojoj platformi ako detektuje da gledaoci koriste alate za blokiranje reklama.