Riječ je o dionici izvorne trase Jadranske magistrale, dugoj oko 600 metara. Nositelj projekta vrijednog 1,5 miliona eura je Županijska uprava za ceste Split (ŽUC), a 85 posto iznosa osigurano je iz EU-ova fonda, dok će ostatak izdvojiti Ministarstvo prometa.
Kako Slobodna saznaje od Petra Škorića, ŽUC-ova direktorica, potpisan je ugovor o sufinansiranju radova s resornom administracijom i Centralnom agencijom za finansiranje i ugovaranje fondova EU-a. Još ostaje potpisati ugovor sa splitskim “Cestarom”, izabranim izvođačem koji radove treba obaviti u ugovorenom roku od šest mjeseci.
Iako se o potrebi rekonstrukcije te prometnice govori više od 10 proteklih godina, jer je nakon davne izgradnje trogirske obilaznice prihvatila sav lokalni promet, te iako je iz ŽUC-a bilo najavljeno kako će projekt početi nakon sezone 2022., pa onda u februaru ove godine, radovi će dočekati početak zahuktale (n)ove sezone.
I upravo to je ono što je ovih dana na udaru kritike stanovnika Trogira i okolice, kao i turističkih radnika. Naime, radi se o najfrekventnijoj cesti kroz grad zbog čega ljudi strahuju od prometnog kolapsa tokom ljeta.
-ŽUC je izradio projekt privremene regulacije prometa i tokom gotovo cijelog trajanja radova vozit će se dvosmjerno. Tokom ljeta neće biti zatvaranja ceste ili organiziranja zamjenskih smjerova.
Planiramo najprije odraditi pločnik i novu javnu rasvjetu s južne strane ceste kako bi se što prije osigurao siguran pješački koridor. Naime, organizirat će se radovi tako da što manje ometaju promet, a da ih se što više odradi – tvrdi Hrvoje Balić, ŽUC-ov voditelj projekta.
Trogirski gradonačelnik Ante Bilić nije baš prezadovoljan što radovi počinju u sezoni, ali kaže kako je riječ o “projektu koji je na listi prioriteta i u koji je uloženo puno truda i energije”.
– Od 2017. sa ŽUC-om intenzivno komuniciramo kada će i kako početi realizacija. Tada smo i dobili prve ozbiljne informacije. Pomno ćemo pratiti što se odvija na terenu za vrijeme trajanja radova.
Sugerirat ćemo da sve zajedno što manje ometa svakodnevni život u gradu i da se usred ljeta obavljaju oni prijeko potrebni zahvati, a nakon njega da se intenziviraju, pa čak da se organiziraju i u dvije smjene.
Ne vidim razloga da to tako ne bude, jer se i u evropskim gradovima radovi koji su u centru grada obavljaju u dvije smjene kako bi se što prije završili – istaknuo je Bilić, piše Slobodna Dalmacija.