Kako su naveli, nezadovoljni su uslugom pomenutog aerodroma, jer su 10 sati čekali let, a da ih niko nije obavještavao u čemu je problem.
“U petak Ryanair je otkazao ljudima let za London iz Sarajeva, tako što ih je držao 10 sati zatočene na aerodromu u neznanju. Jučer, u subotu, ponovo je otkazao isti let za London, nakon što je te iste ljude držao još deset sati zatočene u neznanju. Trenutno sjedim već šesti sat zatočena na Sarajevskom aerodromu dok pišem ovo. Osim moga leta čije vrijeme polaska je promijenjeno desetine puta, odnosno svakih pola sata i ostali letovi Ryanair su danas (jučer op.a.) svi redom otkazani za Njemačku, Francusku, Italiju, Švedsku”, kazao je jedan putnik za N1.
Kako je istaknuo, niti jedan put tokom cijelog dana niko nije informisao putnike o tome šta se događa, da li će let biti realizovan ili otkazan.
“Koliko se čovjek/klijent samo može osjećati sitnim i obespravljenim”, razočarano će.
Sa Sarajevskog aerodroma za N1 navode da gusta magla koja je prisutna ovih dana otežava odvijanje saobraćaja aerodromu, što uzrokuje kašnjenja i odgode letova. Ipak napominju, da odluke o poletanju i sletanju donose se isključivo u nadležnosti avio-kompanija, koje procjenjuju sigurnosne aspekte i uslove vidljivosti.
Kako je trenutno vidljivo na web stranici aerodroma, i danas su pojedini letovi kasnili, a otkazan je jedan let i to za Antalyu.
Svake godine isti problemi. Bosna i Hercegovina, odnosno njen glavni grad, ni danas nema sistem za slijetanje u uslovima guste magle, a postavlja se pitanje hoće li se ikada ponovno koristiti “razbijač magle” koji je nekada bio ključno rješenje za slične probleme.